Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Nå har eg lyst på kanelsnurrer. Kanskje eg skal lage det i dag! Endret 1. oktober 2014 av Netrum Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, du må jo vente til lørdag. Feire dagen!! 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hahaha okei da. Kanskje eg skal lage en kake isteden. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 For de som er interesserte: Ta en kopp, legg i femtiøringen (jo skitnere og mørkere i fargen, jo bedre), hell på kaffe til du ikke ser den mer, hell så oppi HB til mynten har oppløst seg. Hvis du er pyse, heller du bare i til du ser mynten igjen. Om du har gjort det korrekt, har du fått karsk, og kan glede deg til en forferdelig dagen derpå tilbragt på toalettet med huet i en bøtte. Så karsk er ett utdødd fenomen? Med tanke på at 50-øringen er et utfaset betalingsmiddel. Oppskriften på karsk sier vel fra gammelt av en kobbermynt, om jeg ikke bommer helt. Ah, deilig med innstilte tog og sporproblemer på morran. Klarte å bli rammet av begge feilene som er i Oslo nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kobbermynt er det vel, ja. Vel, i mangel av det, har vi bare brukt 50-øringer. Må se å finne noe nytt snart, selv om mange fortsatt har 50-øringer liggende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg ville dog latt være å blande karsk med kanelbullar. Endret 1. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg ville dog latt være å blande karsk med kanelbullar. Kanel boller med karsk i! Nå ble eg bare kvalm Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 God morgen, venner. Håper dere har hatt en fin morgen, og fortsetter å ha en fin dag Kinderklem! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 På søndag blir det pannekaker til frokost, snitzel og tilbehør til middag, kake til dessert og hjemmelagde eggeboller til kvelds. *glede seg* 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 God morgen, venner. Håper dere har hatt en fin morgen, og fortsetter å ha en fin dag Kinderklem!Du også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg ville dog latt være å blande karsk med kanelbullar. Njæ, kaffe og kanelsnurrer sies jo å være en god kombinasjon, og karsk smaker ikke mye verre enn kaffe (om hjemmebrenten er av god kvalitet that is, du har jo hjemmebrent som smaker både fusel og frau). 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kaffe er noe av det beste. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Rundt 25 år, og vanligvis er det den delen som står for langsiktige konsekvenser som blir utviklete sist. Dette merkes ja. Det burde vært en av de første. Så hadde man kanskje unngått å gjøre alvorlige feil i livet. De fleste er bare tiltrukket av de på sin egen alder.Vil ikke si det. Mange unge jenter er mer tiltrukket av eldre gutter. Vel, jeg legger meg, får kose meg med å lese resten i morgen. *bildet i avataren min* Hei! Hvem ga deg rett til å stjele den? Du vil faktisk myrde noen fremfor å bryte en liten bagatell lov med 4 år`?Å misbruke en mindreårig person = mest sannsynlig ødelegge resten av livet deres. Veldig sant. Endret 1. oktober 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Første forelesningstime om XML var ikke så avskrekkende som jeg hadde sett for meg. Jeg er tydeligvis ikke så dum som jeg tror at jeg er. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dum er du nok ikke. Så fint at det gikk bra, da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Får problem at jeg syns synd på 90 åringen og da jeg. 90 åring har livets rett de og, syns det blir noe feil med å se ned på dem Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Første forelesningstime om XML var ikke så avskrekkende som jeg hadde sett for meg. Jeg er tydeligvis ikke så dum som jeg tror at jeg er. Nå er jo ikke XML så anvasert, kjempe enkelt å forstå. Hva utdanning tar du siden det involverer XML? Endret 1. oktober 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har sexleketøy i veska med meg på skolen med et uhell ;//// enig med Delvis egebtlig får vindt i hjertet av å tanken på å skade en uskyldig eldre som har kjempet hele livet 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nå er jo ikke XML så anvasert, kjempe enkelt å forstå. Hva utdanning tar du siden det involverer XML? Er vel det, men jeg har jo ikke noe som helst kjennskap til noe sånt, så virker jo så fremmed i starten. Går bibliotek- og informasjonsvitenskap Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har sexleketøy i veska med meg på skolen med et uhell ;//// enig med Delvis egebtlig får vindt i hjertet av å tanken på å skade en uskyldig eldre som har kjempet hele livet Det er jo et etisk dilemma. Men ikke akkurat en realistisk situasjon da. Vi kan sitte her å si va vi tenker vi ville gjort. Men når det kommer for en dag at du må ta det valget. Vel, tviler på at det er så enkelt å velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg