Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som er interesserte:

Ta en kopp, legg i femtiøringen (jo skitnere og mørkere i fargen, jo bedre), hell på kaffe til du ikke ser den mer, hell så oppi HB til mynten har oppløst seg. Hvis du er pyse, heller du bare i til du ser mynten igjen. Om du har gjort det korrekt, har du fått karsk, og kan glede deg til en forferdelig dagen derpå tilbragt på toalettet med huet i en bøtte.

Så karsk er ett utdødd fenomen? Med tanke på at 50-øringen er et utfaset betalingsmiddel.

Oppskriften på karsk sier vel fra gammelt av en kobbermynt, om jeg ikke bommer helt.

Ah, deilig med innstilte tog og sporproblemer på morran. Klarte å bli rammet av begge feilene som er i Oslo nå :fun:

Lenke til kommentar

Rundt 25 år, og vanligvis er det den delen som står for langsiktige konsekvenser som blir utviklete sist.

Dette merkes ja. Det burde vært en av de første. :p Så hadde man kanskje unngått å gjøre alvorlige feil i livet.

De fleste er bare tiltrukket av de på sin egen alder.

Vil ikke si det. Mange unge jenter er mer tiltrukket av eldre gutter.

Vel, jeg legger meg, får kose meg med å lese resten i morgen. *bildet i avataren min*

Hei! Hvem ga deg rett til å stjele den? :p

Du vil faktisk myrde noen fremfor å bryte en liten bagatell lov med 4 år`?

Å misbruke en mindreårig person = mest sannsynlig ødelegge resten av livet deres.

Veldig sant. Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første forelesningstime om XML var ikke så avskrekkende som jeg hadde sett for meg. Jeg er tydeligvis ikke så dum som jeg tror at jeg er.

Nå er jo ikke XML så anvasert, kjempe enkelt å forstå. :thumbup:

Hva utdanning tar du siden det involverer XML?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har sexleketøy i veska med meg på skolen med et uhell ;////

enig med Delvis egebtlig får vindt i hjertet av å tanken på å skade en uskyldig eldre som har kjempet hele livet :(

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke XML så anvasert, kjempe enkelt å forstå. :thumbup:

Hva utdanning tar du siden det involverer XML?

Er vel det, men jeg har jo ikke noe som helst kjennskap til noe sånt, så virker jo så fremmed i starten.

Går bibliotek- og informasjonsvitenskap :)

Lenke til kommentar

Jeg har sexleketøy i veska med meg på skolen med et uhell ;////

enig med Delvis egebtlig får vindt i hjertet av å tanken på å skade en uskyldig eldre som har kjempet hele livet :(

Det er jo et etisk dilemma.

Men ikke akkurat en realistisk situasjon da.

Vi kan sitte her å si va vi tenker vi ville gjort.

Men når det kommer for en dag at du må ta det valget.

Vel, tviler på at det er så enkelt å velge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...