Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også nerde med Vowels og deg!

:new_woot:

Vi får nerde sammen om noen uker. :wee:

Jeg syns vi burde utstøte alle nye som begynner og henge i tråden.

Folk burde fortjene respekten våres.

Jeg fåreslår at alle nye i DNFK fremover blir behandlet som dritt den første måneden, holder dem ut skal dem få vår respekt.

De svake vil forsvinne da dem ikke holder ut, dem er dermed ikke verdige.

Det fungerer ikke lenger. De som var flinkest til å støte ut folk har slutta å henge her, og jeg er lei av hele greia. Bare venter på at noen skal poste så mye mer enn meg her at jeg ikke orker å fortsette.

Lenke til kommentar

Folkens, på lørdag er det kanelbollens dag! Årets viktigste dag? Jeg vil si: JA!

Trodde det var kanelsnurrenes dag! :O

Bare venter på at noen skal poste så mye mer enn meg her at jeg ikke orker å fortsette.

Det kommer nok til å ta noen år...

gttrZ1Z.png

Har satt penga mine på Lars.

neida har faktisk aldri smakt heimbrent

føler det er litt trøndelag og nord-norgete

Jæren, Sauda, Ryfylke, Bjerkreim, Eigersund, Sandnes, og Kopervik også, frøken. ;)

Da jeg var på landstreffet i Kongeparken i 2007 - muligens som eneste trønder (i alle fall den eneste med frakk) - møtte jeg på noen russ fra Bærum som skulle invitere meg på karsk, men de hadde bare 21,9 % "vodka" og dårlig kaffe med fancy navn og mye skum, så jeg gikk og fant noen russ fra Sandnes som selvfølgelig hadde hb, deretter gikk turen til å finne noen med svart og sterk kaffe, en femtiøring og dugelige kopper, og så kunne jeg lære kidsa å blande en skikkelig karsk.

For de som er interesserte:

Ta en kopp, legg i femtiøringen (jo skitnere og mørkere i fargen, jo bedre), hell på kaffe til du ikke ser den mer, hell så oppi HB til mynten har oppløst seg. Hvis du er pyse, heller du bare i til du ser mynten igjen. Om du har gjort det korrekt, har du fått karsk, og kan glede deg til en forferdelig dagen derpå tilbragt på toalettet med huet i en bøtte.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...