Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Å kunne lett bli tent på godt voksne lærerinder på ungdomskolenEn lærer er ikke en "ordinær" person. En lærer er en person i makt, og er derfor ekstra tiltrekkende. Ikke ulikt personer i uniform. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 ^Sistnevnte har også skytevåpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg vet om mange jenter som ikke tenner på folk på sin egen alder Kunne ikke tenkt meg å ha sex med en på 18 egentlig 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Litt drøyt å synes det er okei å ligge med 12 åringer, men det er sikkert bare meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er ikke bare deg, men alle untatt slimda. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Godnatt, venner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg vil også nerde med Vowels og deg! Vi får nerde sammen om noen uker. Jeg syns vi burde utstøte alle nye som begynner og henge i tråden. Folk burde fortjene respekten våres. Jeg fåreslår at alle nye i DNFK fremover blir behandlet som dritt den første måneden, holder dem ut skal dem få vår respekt. De svake vil forsvinne da dem ikke holder ut, dem er dermed ikke verdige. Det fungerer ikke lenger. De som var flinkest til å støte ut folk har slutta å henge her, og jeg er lei av hele greia. Bare venter på at noen skal poste så mye mer enn meg her at jeg ikke orker å fortsette. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bare venter på at noen skal poste så mye mer enn meg her at jeg ikke orker å fortsette. Det kommer nok til å ta noen år... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Folkens, på lørdag er det kanelbollens dag! Årets viktigste dag? Jeg vil si: JA! Trodde det var kanelsnurrenes dag! :O Bare venter på at noen skal poste så mye mer enn meg her at jeg ikke orker å fortsette. Det kommer nok til å ta noen år... Har satt penga mine på Lars. neida har faktisk aldri smakt heimbrent føler det er litt trøndelag og nord-norgete Jæren, Sauda, Ryfylke, Bjerkreim, Eigersund, Sandnes, og Kopervik også, frøken. Da jeg var på landstreffet i Kongeparken i 2007 - muligens som eneste trønder (i alle fall den eneste med frakk) - møtte jeg på noen russ fra Bærum som skulle invitere meg på karsk, men de hadde bare 21,9 % "vodka" og dårlig kaffe med fancy navn og mye skum, så jeg gikk og fant noen russ fra Sandnes som selvfølgelig hadde hb, deretter gikk turen til å finne noen med svart og sterk kaffe, en femtiøring og dugelige kopper, og så kunne jeg lære kidsa å blande en skikkelig karsk. For de som er interesserte: Ta en kopp, legg i femtiøringen (jo skitnere og mørkere i fargen, jo bedre), hell på kaffe til du ikke ser den mer, hell så oppi HB til mynten har oppløst seg. Hvis du er pyse, heller du bare i til du ser mynten igjen. Om du har gjort det korrekt, har du fått karsk, og kan glede deg til en forferdelig dagen derpå tilbragt på toalettet med huet i en bøtte. Endret 30. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Skulle flette sammen dine to poster. Dumme forum. Det slettet heller den siste posten din Edit: Nevermind, den var bare litt treg. Endret 30. september 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Men altså, Zero. Er funksjonen som automatisk slår sammen to poster postet av samme individ rett etter hverandre ila. 1 min og 59 sek fjernet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det skal være ett minutt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hmm, funket ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ser ut som om de har skrudd det av. Kanskje det var pga. mye problemer med Anonymbruker (når 2 forskjellige brukere brukte anonymbruker og postet innlegg rett etter hverandre, ble innleggene slått sammen til ett, ble mye rot) Endret 1. oktober 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Typisk. Det var så hendig. Slapp å få edit-beskjeden når jeg kom på noe etter at jeg posta og det var lav aktivitet i tråden. Damn you, Anonymbruker! Damn you all to hell! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det har vært slik en god stund nå. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Damn you, Anonymbruker! Damn you all to hell! Ikke klandre brukeren. Han har det tungt nok fra før av. ... øhøhøh Endret 1. oktober 2014 av Quote 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Trodde det var kanelsnurrenes dag! :O Sjur, du trenger ikke kverulere på ALT når det gjelder ordvalg! Dessuten er orginalnavnet på svensk "kanelbullans dag", så der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg