Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

La meg nå være litt politisk korrekt :p

u?

Hva mener du slimda?

Så lenge:

1. Kroppen er utviklet (sen pubertet)

2. Begge partnere er villige

3. Begge partnere stoler på hverandre

4. Begge partnere vet hva de begir seg ut på

så ser jeg ingen problemer med å ignorere alderen på individene som har sex.

Happy? :tease:

(Det finnes alltid unntak og sånt, selvfølgelig. Dere kan sikkert komme med eksempler som IKKE er bra, men som fyller kravene.)

Ikke like lett å svare konkret når du blir presset opp i et jørne eller hva? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke like lett å svare konkret når du blir presset opp i et jørne eller hva? :tease:

Jeg har alltid vært imot en regel som går på år. Det gir ikke mening. Er du 15 år og 364 dager gammel "bryter" du loven ved å ha sex, mens er du 16 år, går det helt fint. Det er ingenting "magisk" som skjer når du fyller 16, eller 18, eller 21, eller 25...
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært imot en regel som går på år. Det gir ikke mening. Er du 15 år og 364 dager gammel "bryter" du loven ved å ha sex, mens er du 16 år, går det helt fint. Det er ingenting "magisk" som skjer når du fyller 16, eller 18, eller 21, eller 25...

Nei, men det er noe magisk som skjer mellom 11 år og 18 år.
Lenke til kommentar

Når var det hjernen blir fullt utviklet, sa du?....

Rundt 25 år, og vanligvis er det den delen som står for langsiktige konsekvenser som blir utviklete sist.

Men betyr det at alle skal unngå å ha sex til de er 25 år? Selv når kroppen har vært kjønnsmoden i 10 år før det?

Lenke til kommentar

Eg lurer også på hva som er for ungt(spør alle)) have i any chance lzmm

Med den avaraten? Any day.

Slimda: Selvfølgelig ikke. Men en tolvåring? Det skjer utrolig mye bare man bikker tyve, spør du meg.

Neida, jeg har så klart bare lyst til å drive med ufrivillig "aktiv dødshjelp". Jeg lager unnskyldninger her. :hmm:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Slimda: Selvfølgelig ikke. Men en tolvåring? Det skjer utrolig mye bare man bikker tyve, spør du meg.

Absolutt, det er veldig mye som skjer. Men jeg er også skeptisk til at en god opplevelse vil være til skade, både fysisk og mentalt. Vi lærer jo barn opp i alt mulig rart, selv om de fremdeles er "unge". Hvorfor skulle sex være så veldig forskjellig fra dette?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...