*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvor ung er for ung?Legit interessant spørsmål. Hva syns DU er for ungt? under 0 er for ungt da det ikke eksisterer. Jeg svarer selvsagt på et useksuelt plan, men heller basert på eksistens og filosofi rundt dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er ikke noen aldersgrense for voldtekt (det var vel implisert at 12-åringen ikke ville ha sex med Netrum - ikke for å ta noe bort i fra den fabelaktige avataren!) Jeg ville også drept 90-åringen. Eller latt som om jeg misforsto og tatt både alternativ 1 og 2? (Nå gikk jeg over grensen igjen.. arrrrgg). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 under 0 er for ungt da det ikke eksisterer. Jeg svarer selvsagt på et useksuelt plan, men heller basert på eksistens og filosofi rundt dette. Drit i eksistens og filosofi og lignende. Sex. Penetrering. Hva er for ungt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Du vil faktisk myrde noen fremfor å bryte en liten bagatell lov med 4 år`?Å misbruke en mindreårig person = mest sannsynlig ødelegge resten av livet deres.Drepe en 90-åring = kommer til å dø snart uansett. åja,, jeg tolket dilemmaet dithen at det ikke var frivillig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 åja,, jeg tolket dilemmaet dithen at det ikke var frivillig.Valget var enten å gjøre A eller B, eller la noen andre gjøre både A og B. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) under 0 er for ungt da det ikke eksisterer. Jeg svarer selvsagt på et useksuelt plan, men heller basert på eksistens og filosofi rundt dette. Drit i eksistens og filosofi og lignende. Sex. Penetrering. Hva er for ungt? Tja, si det, jeg har egentlig ikke filosofert så mye over det. Men, nei jeg vet ikke rett og slett, la oss si 18, men helst 20. Sett fra et hypotetisk ståsted. EDIT: Ingen regler uten unntak? Endret 30. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) åja,, jeg tolket dilemmaet dithen at det ikke var frivillig.Valget var enten å gjøre A eller B, eller la noen andre gjøre både A og B. så langt leste jeg ikke Endret 30. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dere spør så kjedelig, men samtidig forutsigbart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Her tok det av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tja, si det, jeg har egentlig ikke filosofert så mye over det. Men, nei jeg vet ikke rett og slett, la oss si 18, men helst 20. Sett fra et hypotetisk ståsted. EDIT: Ingen regler uten unntak? 18 år? Helst 20? For sex? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tja, si det, jeg har egentlig ikke filosofert så mye over det. Men, nei jeg vet ikke rett og slett, la oss si 18, men helst 20. Sett fra et hypotetisk ståsted. EDIT: Ingen regler uten unntak? 18 år? Helst 20? For sex? La meg nå være litt politisk korrekt u? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hva mener du slimda? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dere spør så kjedelig, men samtidig forutsigbart Du har ikke svart Evelen enda. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dere spør så kjedelig, men samtidig forutsigbart Hva er dine tanker vedrørende innvandringspolitikk i Norge, Sverige og resten av nord- og vest-europa; og hva mener du vil være den beste løsningen for et bærekraftig samfunn de neste 200 årene? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg regner med at man har alternativer til hvordan man skulle drept denne nittiåringen. Litt likt metodene som ved aktiv dødshjelp, muligens. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Eg trenger mere alkohol for å svare på den der.. Hahahahaha Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kjoooolen. 00:45. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Netrum https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&page=29636&do=findComment&comment=22017907 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 La meg nå være litt politisk korrekt u? Hva mener du slimda?Så lenge: 1. Kroppen er utviklet (sen pubertet) 2. Begge partnere er villige 3. Begge partnere stoler på hverandre 4. Begge partnere vet hva de begir seg ut på så ser jeg ingen problemer med å ignorere alderen på individene som har sex. Happy? (Det finnes alltid unntak og sånt, selvfølgelig. Dere kan sikkert komme med eksempler som IKKE er bra, men som fyller kravene.) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dere spør så kjedelig, men samtidig forutsigbart Hva er dine tanker vedrørende innvandringspolitikk i Norge, Sverige og resten av nord- og vest-europa; og hva mener du vil være den beste løsningen for et bærekraftig samfunn de neste 200 årene? Et bærekraftig samfunn for hvem? Nåværende nordmenn? Hele kloden? Europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg