Lycantrophe Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er det ikke. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvilken eksamen er det du skal ha imorgen da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Denne boken har jeg hjemme. Noen som har lest den? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Glemmer aldri Lillehammertreffet. Jeg drakk en Bacardi Razz flaske alene på hotellet. Satt på med bussen opp på Birken. Bussjåføren og jeg bestemte oss ganske fort for at det var best at jeg ble med bussen tilbake til hotellet. En helflaske? Tror det var litt igjen! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Denne boken har jeg hjemme. Noen som har lest den? hjem1.jpg Haha, kult! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Forever alone :/ Fan eg kjeder meg ass.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Da gjør du noe morsomt. Kom igjen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Forever alone :/ Fan eg kjeder meg ass.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 skjønner ikke hvordan du kan drikke en flaske Bacardi razz og forsatt kunne huske noe av det;// Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 skjønner ikke hvordan du kan drikke en flaske Bacardi razz og forsatt kunne huske noe av det;// Det er ikke noe problem. Prøv å drikke 1liter heimbrent og huske noe etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 skjønner ikke hvordan du kan drikke en flaske Bacardi razz og forsatt kunne huske noe av det;// Det er ikke noe problem. Prøv å drikke 1liter heimbrent og huske noe etterpå hadde jeg drukket en liter heimbrent hadde det nok ikke blitt noe etterpå Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 skjønner ikke hvordan du kan drikke en flaske Bacardi razz og forsatt kunne huske noe av det;// Det er ikke noe problem. Prøv å drikke 1liter heimbrent og huske noe etterpå hadde jeg drukket en liter heimbrent hadde det nok ikke blitt noe etterpå Åjoda, Etter en aldri så liten pumping er du good to go. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det vi gjorde før var å drikke mye, spy opp når det ble for mye, og så drikke videre. Funket fjell. Kunne drikke veldig lenge sånn. Såklart ikke sunt da. Men hvem brydde seg om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 da vet jeg det til neste gang det frister å drikke 1 liter heimbrent 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 neida har faktisk aldri smakt heimbrent føler det er litt trøndelag og nord-norgete Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ettersom årene har godt har jeg erfart at det kanskje ikke nødvendigvis er vits å være full på det nivået. Men fort gjort å brenne seg selvsagt Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ettersom årene har godt har jeg erfart at det kanskje ikke nødvendigvis er vits å være full på det nivået. Men fort gjort å brenne seg selvsagt Ung å dum. Har såklart lært siden da. Nå går det i øl og polsprit. Tryggere det. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 neida har faktisk aldri smakt heimbrent føler det er litt trøndelag og nord-norgete Karsk http://www.youtube.com/watch?v=hLBvK4WXiCQ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ettersom årene har godt har jeg erfart at det kanskje ikke nødvendigvis er vits å være full på det nivået. Men fort gjort å brenne seg selvsagt Heimbrent - brenne seg. Et fullverdig ordspill. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ingen andre som drikker i dag? Tror eg skal drikke i morgen også. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg