Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I has Conquered europe in Medieval II.

Gratulerer. Jeg gjorde det og litt til i tilvalgstimene på ungdomsskolen. Ah, det var tider.

8.: Ekstensiv kopiering fra tolkiens.net som etter noe slikt som sytti skoletimer ble til et tynt hefte om Tolkien.

9.: Naturfag/elektrisitet! Utdeling av nøkkel til utstyrsrommet til to niendeklassinger: galskap. Flere elektriske stoler senere tok det slutt, dessverre.

10.: Tilvalgsfag engelsk, som i mitt tilfelle utviklet seg til å bli tilvalgsfag eldre historie og geografi, i form av omfattende Rome: Total War-spilling.

Lenke til kommentar
I has Conquered europe in Medieval II.

Gratulerer. Jeg gjorde det og litt til i tilvalgstimene på ungdomsskolen. Ah, det var tider.

8.: Ekstensiv kopiering fra tolkiens.net som etter noe slikt som sytti skoletimer ble til et tynt hefte om Tolkien.

9.: Naturfag/elektrisitet! Utdeling av nøkkel til utstyrsrommet til to niendeklassinger: galskap. Flere elektriske stoler senere tok det slutt, dessverre.

10.: Tilvalgsfag engelsk, som i mitt tilfelle utviklet seg til å bli tilvalgsfag eldre historie og geografi, i form av omfattende Rome: Total War-spilling.

Takk, takk. =)

Jeg har ikke bærbar pc, så har ikke kunnet gjort det på skolen, nei. :p

Lenke til kommentar
Beklager Chokke, jeg svinger ikke den veien for å si det på dårlig norsk.

Why don't you have a seat over there?

(Svinger ikke i den retningen selv, skulle bare se an.)

Oj faen, der kom pizzaen ut. Huff!

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...