L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) hmm... Humidoren til brutters kan visst brukes til flere ting. Genial å ha når tobakkspakka har blitt litt i tørreste laget f.eks. Endret 4. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Knis. Jeg har nettopp snakket med Aidsida i telefonen lenge. <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nam med pizza, æsj med litt høylytt diskusjon i huset mellom muttern og fattern Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fakta: diskusjonsforum gjør folk superkåte. Hvor?! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 1f.j00.c4n.r34d.7h15.j00.r3411y.n33d.70. g37.141d Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 1f.j00.c4n.r34d.7h15.j00.r3411y.n33d.70. g37.141d Hva om man kan skrive det? Hvor?! Is troo. Forumpar går tretten på dusinet for tiden. Match.com ta deg en bolle, liksom. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg stiller opp jeg hvis noen av forumdamene blir for kåte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Aww, jeg tror ikke meg og kjæresten teller som forumpar, selv om vi rent teknisk sett møttes gjennom forumet. <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg stiller opp jeg hvis noen av forumdamene blir for kåte. Hva om en forummann blir kåt? Trekker du deg unna? Diskriminering kun fordi jeg er mann (gutt)? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvem er kjæresten? 10hi -Torb Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 -Torb Ditch den taper'n, a! 49 innlegg og sekssifret medlemsnummer, liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 -Torb Ditch den taper'n, a! 49 innlegg og sekssifret medlemsnummer, liksom. Hahaha XDSom sagt, vi teller ikke som forumpar. Vi er for vidt forskjellige når det gjelder bruker...intensitet. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I has Conquered europe in Medieval II. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I has Conquered europe in Medieval II. Gratulerer. Jeg gjorde det og litt til i tilvalgstimene på ungdomsskolen. Ah, det var tider. 8.: Ekstensiv kopiering fra tolkiens.net som etter noe slikt som sytti skoletimer ble til et tynt hefte om Tolkien. 9.: Naturfag/elektrisitet! Utdeling av nøkkel til utstyrsrommet til to niendeklassinger: galskap. Flere elektriske stoler senere tok det slutt, dessverre. 10.: Tilvalgsfag engelsk, som i mitt tilfelle utviklet seg til å bli tilvalgsfag eldre historie og geografi, i form av omfattende Rome: Total War-spilling. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I has Conquered europe in Medieval II. Gratulerer. Jeg gjorde det og litt til i tilvalgstimene på ungdomsskolen. Ah, det var tider. 8.: Ekstensiv kopiering fra tolkiens.net som etter noe slikt som sytti skoletimer ble til et tynt hefte om Tolkien. 9.: Naturfag/elektrisitet! Utdeling av nøkkel til utstyrsrommet til to niendeklassinger: galskap. Flere elektriske stoler senere tok det slutt, dessverre. 10.: Tilvalgsfag engelsk, som i mitt tilfelle utviklet seg til å bli tilvalgsfag eldre historie og geografi, i form av omfattende Rome: Total War-spilling. Takk, takk. =) Jeg har ikke bærbar pc, så har ikke kunnet gjort det på skolen, nei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hjemme fra jobb. Jeg har femsifra medlemsnummer, Skarstad! :> Endret 4. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg stiller opp jeg hvis noen av forumdamene blir for kåte. Hva om en forummann blir kåt? Trekker du deg unna? Diskriminering kun fordi jeg er mann (gutt)? Beklager Chokke, jeg svinger ikke den veien for å si det på dårlig norsk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Beklager Chokke, jeg svinger ikke den veien for å si det på dårlig norsk. Why don't you have a seat over there? (Svinger ikke i den retningen selv, skulle bare se an.) Oj faen, der kom pizzaen ut. Huff! Endret 4. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har femsifra medlemsnummer, Skarstad! :> Skulle da bare mangle. Jesus, da. For en gang skyld sitter jeg her i time etter time, og forumet er dødere enn aldri før. Endret 4. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg