Heddy Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Vel, klær er jo egentlig ganske nyttig. Men ikke sånne småklær for babyer, det vokser de ut av med en gang. Bedre å kjøpe litt store klær, som den kan vokse inn i. De fleste rekker ikke bruke alle de søte babyklærne de får i gave før de er for små. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har kjøpt en body for en stund siden, men tenker sånn at hun får sikkert så utrolig mange klær:S dessuten vet jeg at hun har arvet masse, og det har blitt innkjøpt mye klær. Så tenkte kanskje å kjøpe noe annet enn klær, men vet ikke helt hva de har og hva de trenger Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hva kan jeg kjøpe i babypresang?? Føler alle kjøper klær så vil gi noe litt nyttig kanskje Kjøp dyre merkeklær til ungen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hva kan jeg kjøpe i babypresang?? Føler alle kjøper klær så vil gi noe litt nyttig kanskje Tyggeleker, smokker, flasker, flaskevarmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Oki tnx skal ta meg en titt Kan sikkert kjøpe litt etterhverr og for kommer til å bo mye her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvis de ikke har fra før: Bilstolpose. Tidenes oppfinnelse. Gjør at man ikke trenger å kle av og på ungen masse klær på høst/vinter når man skal ut i bil. En fin koseklut. Finnes ofte sånne litt finere som kommer i gaveesker. Ergobaby bæresele. Myke kluter og myke håndklær med hette. Et godt pledd/teppe. Krabbeteppe. Lekematte. Fin lue og votter. Ullklær Saueskinn fra nøstebarn (obs, koster ganske mye). Babysett til tripp-trapp-stol (hvis de har tripp-trapp. Koster rundt 1000kr, så dyrt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 takktakk! kan kanskje kjøpe krabbematte for det har vi iallefall ikke hjemme hos oss tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ingen våken?Joda. Du er moderator.... Joda. Har innfunnet meg med at jeg må betale 200 spenn for å få mitt gamle gymnas til å skrive ut vitnemålet mitt på nytt. Etter å ha brukt de siste 38 timene på å saumfare huset, arkivet, og alt for mange pappesker med gammelt ræl etter det. Teit lov, det der. Ta vare på vitnemålene dine, Sjuriboy, Trodde jeg hadde tatt vare på det sammen med standpunktkarakterene og de andre vitnemålene mine, men der var det ikke. Så jeg har saumfart esker fylt med skoleting fra 1993 til 2011 uten å se snurten av det. Fant vel og merke fagprøven i IKT-driftsfag som jeg strøyk på for 9 år siden. Hodet mitt var et helt annet sted enn der det burde være på den fagprøven, siden den kjæreste personen i livet mitt var dødssyk. Klarte ikke å gjøre noe som helst vettugt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Em boksamling med klassiske eventyr er en fin gave syns jeg. Har gitt det i barnedåp to ganger og foreldrene var kjempe glade. Ungen får jo utbytte av det også etterhvert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Slimda, om DU trener oftere enn du drikker, og min jobb er å trene, hva tror du jeg gjør da?Jeg antar at du er litt fornuftig og ikke drikker deg skitings hver helg. :-P Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg er glad DNFK var nede i natt... >.< Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Slimda, om DU trener oftere enn du drikker, og min jobb er å trene, hva tror du jeg gjør da?Jeg antar at du er litt fornuftig og ikke drikker deg skitings hver helg. :-P Jeg jobber de fleste helger.. Som vil si at jeg trener. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg jobber de fleste helger.. Som vil si at jeg trener.Da antok jeg riktig. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg drikker de dagane det passer best. Jeg har en gjeng med kompisser som bor sammen, og de får fri fra skole/jobb av og til, og kveldene før de dagene drikker de og spiller. Og jeg er med 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det var fantastisk godt med kjøttkaker til middag! Nå holder eg på med data Support for gamlingene mine ☺ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Spy i alle retninger. Digg! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Spy i alle retninger. Digg! Hæ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Spy i alle retninger. Digg! Det er kult å spy fra ræva og munnen samtidig. Jeg har prøvd det. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Æsj voks opp Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nå får ingen kontakt med meg på noen dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg