Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, klær er jo egentlig ganske nyttig. Men ikke sånne småklær for babyer, det vokser de ut av med en gang. Bedre å kjøpe litt store klær, som den kan vokse inn i. De fleste rekker ikke bruke alle de søte babyklærne de får i gave før de er for små.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Har kjøpt en body for en stund siden, men tenker sånn at hun får sikkert så utrolig mange klær:S dessuten vet jeg at hun har arvet masse, og det har blitt innkjøpt mye klær. Så tenkte kanskje å kjøpe noe annet enn klær, men vet ikke helt hva de har og hva de trenger

Lenke til kommentar

Hvis de ikke har fra før:

Bilstolpose. Tidenes oppfinnelse. Gjør at man ikke trenger å kle av og på ungen masse klær på høst/vinter når man skal ut i bil.

En fin koseklut. Finnes ofte sånne litt finere som kommer i gaveesker.

Ergobaby bæresele.

Myke kluter og myke håndklær med hette.

Et godt pledd/teppe.

Krabbeteppe.

Lekematte.

Fin lue og votter.

Ullklær

Saueskinn fra nøstebarn (obs, koster ganske mye).

Babysett til tripp-trapp-stol (hvis de har tripp-trapp. Koster rundt 1000kr, så dyrt).

Lenke til kommentar

Ingen våken?

Joda.

Du er moderator.... :nei:

Joda. Har innfunnet meg med at jeg må betale 200 spenn for å få mitt gamle gymnas til å skrive ut vitnemålet mitt på nytt. Etter å ha brukt de siste 38 timene på å saumfare huset, arkivet, og alt for mange pappesker med gammelt ræl etter det.

Teit lov, det der. Ta vare på vitnemålene dine, Sjuriboy,

Trodde jeg hadde tatt vare på det sammen med standpunktkarakterene og de andre vitnemålene mine, men der var det ikke. Så jeg har saumfart esker fylt med skoleting fra 1993 til 2011 uten å se snurten av det. Fant vel og merke fagprøven i IKT-driftsfag som jeg strøyk på for 9 år siden. Hodet mitt var et helt annet sted enn der det burde være på den fagprøven, siden den kjæreste personen i livet mitt var dødssyk. Klarte ikke å gjøre noe som helst vettugt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...