Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan går det med deg, som ikke trener, og drikker i ny og ne?

Jeg trener oftere enn jeg drikker, for å si det slik. :tease:

Hva er best? Å drikke som en svamp og trene eller å drikke som en svamp og ikke trene?

Førstnevnte, selvfølgelig. Men får mindre gevinst av å trene og drikke, enn å trene og ikke drikke.
Lenke til kommentar

Joda. Har innfunnet meg med at jeg må betale 200 spenn for å få mitt gamle gymnas til å skrive ut vitnemålet mitt på nytt. Etter å ha brukt de siste 38 timene på å saumfare huset, arkivet, og alt for mange pappesker med gammelt ræl etter det.

e:

Mens vi er inne på forsvaret.

Når man ser på amerikanske filmer osv får man alltid intrykk av at marinen er "the shit", hva er greia med det?

:p

Forskjell på US Marine Corps og Navy SEAL. Viktig å huske. Sistnevnte er elitedivisjonen. USMC er vel mye det samme som hæren og flyvåpenet og resten av rælet.

Styggen på ryggen handler jo ikke om rus, kjære-sjur.

Er det ikke det det gjør? Onkl P forteller om sitt tidligere forhold til rus, og probleme han fikk på grunn av det. Angst og faenskap.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ingen våken?

Joda.

Du er moderator.... :nei:

Joda. Har innfunnet meg med at jeg må betale 200 spenn for å få mitt gamle gymnas til å skrive ut vitnemålet mitt på nytt. Etter å ha brukt de siste 38 timene på å saumfare huset, arkivet, og alt for mange pappesker med gammelt ræl etter det.

Teit lov, det der. Ta vare på vitnemålene dine, Sjuriboy,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...