Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har en svær kasse med sikkert 50 slike på loftet:

Kan bli greit når zombiene invaderer oss

De der savner eg ikke.

Men grei sjokolade i de da.

sjokoladen var god, men man blir virkelig lei etterhvert

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en svær kasse med sikkert 50 slike på loftet:

Kan bli greit når zombiene invaderer oss

De der savner eg ikke.

Men grei sjokolade i de da.

sjokoladen var god, men man blir virkelig lei etterhvert

Syns kjeksen var best jeg. Og den energi drikken. Men vi fikk alltid kjekt når vi drakk igjennom gassmaska, det var ikke lov, men det viste vi jo.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Når man ser på amerikanske filmer osv får man alltid intrykk av at marinen er "the shit", hva er greia med det?

:p

Forsvaret låner ut militært utstyr til de som lager filmer, så lenge de viser militæret i et positivt lys.

Ikke positivt lys? Sorry, får ikke lånt utstyr eller vist filmen din.

"What is the procedure to obtain assistance? You will need to send a letter on production company letterhead to this office stating your proposal to produce a specific entertainment project. This letter should include your production company's credits or "pedigree" and a synopsis of the story identifying any potential benefits to the Departments of the Army and Defense for assisting in the project. Additionally, the letter should identify your "first blush" Army equipment, personnel and location requirements. Lastly, identify the general time frame in which you wish to proceed (expect a six to ten week delay from the date you initiate correspondence before Department of Defense approval is received)."

"For scripted projects, you must also submit a copy of your script. Once the script is reviewed and determined appropriate for forwarding to Washington, additional copies will be required. After your project is forwarded for approval, it will be reviewed by other Department of the Army agencies to determine historical accuracy, feasibility, etc. Copies of the script will be sent to the Department of Defense with comments and recommendations for Army assistance."

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Når man ser på amerikanske filmer osv får man alltid intrykk av at marinen er "the shit", hva er greia med det?

:p

Forsvaret låner ut militært utstyr til de som lager filmer, så lenge de viser militæret i et positivt lys.

Ikke positivt lys? Sorry, får ikke lånt utstyr eller vist filmen din.

Jeg skjønner, men marinen blir ofte satt i et bedre lys en hæren og flyvåpnet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...