Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raaaaap! Da er dagens middag fortært! Det ble treretters idag. Maarud Superchips, Maarud Tortilla Chips og mørk kokesjokolade til dessert. Skyller ned delikatessen med 2014-årgang Coca-Cola. Nå slapper jeg av til Kiss mens jeg strekker meg, gjesper høylydt og planlegger morgendagens måltid. Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Viser deg gjerne rundt i byen, men for øyeblikket er jeg fortsatt den som trenger å bli vist rundt selv ;) Eier jo ikke stedssans. For øyeblikket føler jeg meg selvsikker på området mellom bosted og skole, pluss jobb som praktisk nok ligger mellom de to. Huff.

Lenke til kommentar

Viser deg gjerne rundt i byen, men for øyeblikket er jeg fortsatt den som trenger å bli vist rundt selv ;) Eier jo ikke stedssans. For øyeblikket føler jeg meg selvsikker på området mellom bosted og skole, pluss jobb som praktisk nok ligger mellom de to. Huff.
Haha, kjenner til den. Eier det ikke selv heller, derfor trenger jeg en guide når jeg drar til store byer. Har storbyangst i tillegg, så får helt panikk om jeg ikke finner frem. :p Men med dagens teknologi skal det vel kanskje litt til for å gå seg bort. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...