K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fy søren klype det er godt med helg. Skal se Children of Men ikveld - I r8 like that movies. Hva skal dere andre forumguys- and gals ikveld? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hoste meg halvt eller helt i hjel og klage på tilværelsen. edit: typo Endret 4. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Fy søren klype det er godt med helg. Skal se Children of Men ikveld - I r8 like that movies. Hva skal dere andre forumguys- and gals ikveld? Jeg har et visst håp om å få sett et par filmer. Hvis det ikke skjer, er det i alle fall pimp n' hoe-fest i morgen. Hømmm, hvor er nå kameraet mitt? Endret 4. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hoste meg halvt eller helt i hjel og klage på tilværelsen.That sounds like sad! Jeg har et visst håp om å få sett et par filmer. Hvis det ikke skjer, er det i alle fall pimp n' hoe-fest i morgen. Hømmm, hvor er nå kameraet mitt? That sounds like fun! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hømmm, hvor er nå kameraet mitt? Tror ærlig talt ikke du vil være istand til å håndtere et kamera, jeg. Jeg, på den annen side ... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En uting med å bo alene er at jeg ikke har tilgang til medisinskapet til mamma og pappa ...Hadde gitt mye for noe morfin e.l. nå ... Er jo en bra ting det da I kveld blir det øl jepp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er jo en bra ting det da Han er syk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hømmm, hvor er nå kameraet mitt? Tror ærlig talt ikke du vil være istand til å håndtere et kamera, jeg. Jeg, på den annen side ... Pssss, jeg skal klare å oppføre meg. Just you wait and see! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Nå er det ikke lenge før jeg setter meg på toget opp for å møte demille Blitt nesten en hel uke siden forrige møte! Aaaah Endret 4. april 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 lolwut Enda et forumpar? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tmz, jeg hoster meg halvt i hjel her og har det generelt jævlig. Når jeg ringte mamma og snakka om det, sa hu at det var synd jeg valgte å flytte hjemmefra og være selvstendig i stedet for å være hjemme og bo gratis og alltid ha mat og skyss og medisiner og gratis lege osv. Saken er at hadde jeg bodd hjemme, hadde jeg ikke kunnet studert det jeg ville, jeg hadde endt opp med å gjøre masse små drittjobber for mamma og ville hatt en generelt røten tilværelse som sikkert ville endt med selvmord eller fengselsopphold før ett år hadde gått. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lillefot og vennene hans + Denver = beste dinosaurene noensinne. xD Nei. Hva heter de? Husker det var en av yndlingsseriene mine når jeg var liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har jaggu ikke vært på computer på flere uker, denne helgen skal pc-misbrukes, men Bayer ikveld guttær Datasjur:du er 22(oim litt) å bo hjemme er lite tragisk da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er det ikke lenge før jeg setter meg på toget opp for å møte demille Blitt nesten en hel uke siden forrige møte! Aaaah Åh, kan nesten ikke vente! Savner deg <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om litt og litt fru blom. Jeg er 21 og et halvt om 20 dager Dvs. at jeg er 22 og om 6 måneder og 20 dager. Men så ønsker jeg ikke å bo hjemme eller i Orkdal heller. Jeg ønsker helst å bo i Lars Vaages gate 1 i Stavanger, men det er ikke så mye bedre å bo hos farmor Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Fakta: diskusjonsforum gjør folk superkåte. Endret 4. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fakta: diskusjonsforum gjør folk superkåte. Sant Så er glad det ikke er så lenge til nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fakta: diskusjonsforum gjør folk superkåte. Noen av oss er slik fra naturen side da. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Datasjur:du er 22(oim litt) å bo hjemme er lite tragisk da Såså... Pass på hva du sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg