Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nei, det er godt mulig. Og det er deres problem. Akkurat som at hva du gjør på fritiden din er ditt "problem". Skjønner? La oss heller kose oss med maten som gjør oss glade, så kan andre folk ta seg av kranglingen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ja, men tror igrunn et usunt kosthold over tid er mer skadelig enn mitt "problem" Men ja bryr meg egentlig ikke om deres årer eller fett så har ikke tenkt til å be dere legge om Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ikke sant. Deres problem, ikke vits å henge seg opp i. Er så mange andre ting å bruke tiden sin på enn folk som tar feil. Med mindre man liker å diskutere med folk da... som jeg gjør. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. Hvordan går det med studiene da? Jepp! Og går bra det, mye datagreier fremover som blir litt vanskelig, men skal gå. Herregud, verdens mest ubrukelige forelesning i dag. Trodde det skulle være undervisning, så er det bare ei dame som står og snakker om hvorfor hun liker jobben sin. Dro hjem jeg. Hahaha, det skjønner jeg godt. Så fint at det går bra der borte i hovedstaten da. Kanskje jeg skal dit til neste år en tur. Hvis det blir, får du vise meg rundt. Urk, Latias og Vida.fuck off.Urk, folk som ikke kan holde flørting sin på andre sosiale nettverk enn forumet. Am I rite? Forresten, til lykke med verdens kaffedag, da! Neimen... der var et fjes jeg ikke har sett her på altfor lenge. Smurfen som har dratt deg inn hit igjen? Jeg spiste en hamburger. Og drakk en cola. Herregud, krise. Strake veien til rullestol, heisekran og USA. Så lenge man kontrollerer mengden, synes jeg man kan unne seg det man vil i hverdagen. Viktig å leve litt i blant! ....forøvrig kan man gjøre som kan vil (om noen ønsker å ødelegge kroppen sin, skal de få lov til det uten at jeg blander meg). Jeg gir en lang faen i hva jeg spiser. Eller rettere sagt, jeg har kuttet ned på mengden. Det går fremdeles mye i kjøtt og ost og kjøtt og ost og... ja. Og veldig mye mindre brus. Jeg har sluttet helt å drikke brus. Eneste jeg drikker en gang i blant er farris. Men holder meg til vann stort sett. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 I plead the fifth. Kanskje jeg følte det var på tide med et minicomeback. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ikke sant. Deres problem, ikke vits å henge seg opp i. Er så mange andre ting å bruke tiden sin på enn folk som tar feil. Med mindre man liker å diskutere med folk da... som jeg gjør. Mehehe, dette er jo tross alt diskusjon.no. Klart du liker det! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kanskje jeg følte det var på tide med et minicomeback. Jeg har lyst til å dra til Bergen igjen, men det passer liksom aldri lenger. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mehehe, dette er jo tross alt diskusjon.no. Klart du liker det!Så klart! Alltid koselig å diskutere noe. Da må man nemlig undersøke hva man snakker om. Lærerikt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg holder på å lese hele denne tråden. Er på side 70 nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg holder på å lese hele denne tråden. Er på side 70 nå. Det finnes bedre måter å få sosial stimulans. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 ... whyAv kjedsomhet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg holder på å lese hele denne tråden. Er på side 70 nå. Hvor mange innlegg pr. side? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg holder på å lese hele denne tråden. Er på side 70 nå. Det finnes mer produktive ting å gjøre. Som å bygge et alter dedikert til meg. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kanskje jeg følte det var på tide med et minicomeback. Jeg har lyst til å dra til Bergen igjen, men det passer liksom aldri lenger. Norges flotteste by. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg holder på å lese hele denne tråden. Er på side 70 nå. Hvor mange innlegg pr. side? Aner ikke. Slimda, alter-bygge-fasen min er nok kommet og gått for lenge siden. Sorry. Hvem sier at jeg vil være produktiv? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kanskje jeg følte det var på tide med et minicomeback. Jeg har lyst til å dra til Bergen igjen, men det passer liksom aldri lenger. Norges flotteste by. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Blir hu med til Trondhjem? Ja. Win! To Ida-er og fe. Denne forumdagen kan nesten ikke bli bedre. I tillegg har katten vært i et svært sjeldent kosehjørne. Nå om jeg bare finner igjen vitnemålet mitt … Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8hlM483bSog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg