Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja, men tror igrunn et usunt kosthold over tid er mer skadelig enn mitt "problem"

Men ja bryr meg egentlig ikke om deres årer eller fett så har ikke tenkt til å be dere legge om

Lenke til kommentar

Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. :wee:

Hvordan går det med studiene da? :)

Jepp! Og går bra det, mye datagreier fremover som blir litt vanskelig, men skal gå.

Herregud, verdens mest ubrukelige forelesning i dag. Trodde det skulle være undervisning, så er det bare ei dame som står og snakker om hvorfor hun liker jobben sin. Dro hjem jeg.

Hahaha, det skjønner jeg godt. :p Så fint at det går bra der borte i hovedstaten da. :) Kanskje jeg skal dit til neste år en tur. Hvis det blir, får du vise meg rundt. :D

Urk, Latias og Vida.fuck off.

Urk, folk som ikke kan holde flørting sin på andre sosiale nettverk enn forumet. Am I rite?

Forresten, til lykke med verdens kaffedag, da!

Neimen... der var et fjes jeg ikke har sett her på altfor lenge. :D Smurfen som har dratt deg inn hit igjen?

Jeg spiste en hamburger. Og drakk en cola. Herregud, krise. Strake veien til rullestol, heisekran og USA.

Så lenge man kontrollerer mengden, synes jeg man kan unne seg det man vil i hverdagen. Viktig å leve litt i blant!

....forøvrig kan man gjøre som kan vil (om noen ønsker å ødelegge kroppen sin, skal de få lov til det uten at jeg blander meg).

Jeg gir en lang faen i hva jeg spiser.

Eller rettere sagt, jeg har kuttet ned på mengden. Det går fremdeles mye i kjøtt og ost og kjøtt og ost og... ja.

Og veldig mye mindre brus.

Jeg har sluttet helt å drikke brus. :wee: Eneste jeg drikker en gang i blant er farris. Men holder meg til vann stort sett.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...