Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Diktatur har jeg ikke sagt jeg ønsker meg, men litt striktere regler hadde jeg gjerne sett. Samt å betale en viss sum for å bli medlem, men det kan jeg vel bare drømme om. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du kan sikkert betale en viss sum for å være medlem dersom du vil det. Eller er det et overklasseforum hvor de laveste i samfunnet ikke skal få delta du ønsker deg? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er forelska i en på forumet 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=3eZ9ZBCWZ38&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA https://www.youtube.com/watch?v=DWAqccUr1OA&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Kult........ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Been there, experienced that. Men bra for dere begge. Blir hu med til Trondhjem? Pessimistisk, ikke akkurat det, men f.eks. en femmer eller noe i den duren. Et eller annet folk flest har råd til, betalt én gang for livstidsmedlemsskap. Kan gjøre det hakket verre for spambots og folk som registrerer seg for å reklamere for produktene sine i alskens tråder. Kombinert med striktere regler, kan det kanskje få folk til å oppføre seg litt bedre hist og her, hvis man frykter å bli utestengt fra noe man har betalt penger for å få være medlem av, ved at man ikke oppfører seg som folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hadde ikke blitt kvitt alle tøsene med en betalingsavgift for vi horer tjener fett Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Blir hu med til Trondhjem? Ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skal se Bölzer og spise pølser. Nam! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mare rimer ikke på pølser. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg spiste en hamburger. Og drakk en cola. Herregud, krise. Strake veien til rullestol, heisekran og USA. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller Down - Nola mens jeg venter på en telefon på jobb. Livet er ikke så ille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skal se hvor morsomt det er når dere er 50 Er ikke noe galt å spise dritt i blant men et kronisk dårlig kosthold kan dere bare gi opp alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Tar meg selv i å provosere dere med vilje men samtidig ufrivillig;SS Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Men du har helt rett, et godt kosthold er best i lengden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skal se hvor morsomt det er når dere er 50 Er ikke noe galt å spise dritt i blant men et kronisk dårlig kosthold kan dere bare gi opp alt Jeg vet ikke hvordan andre stiller seg til dette. Personlig syns jeg det er morsomt. Jeg spiser slettes ikke usunn mat hver eneste dag. Da hadde jeg neppe sett ut slik som jeg gjør, du. Kalorifanatikere går jo helt av skaftet bare noen nevner..."bacon". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skal se hvor morsomt det er når dere er 50 Er ikke noe galt å spise dritt i blant men et kronisk dårlig kosthold kan dere bare gi opp alt Jeg vet ikke hvordan andre stiller seg til dette. Personlig syns jeg det er morsomt. Jeg spiser slettes ikke usunn mat hver eneste dag. Da hadde jeg neppe sett ut slik som jeg gjør, du. Kalorifanatikere går jo helt av skaftet bare noen nevner..."bacon". Det er ikke bare på utsiden av kroppen man merker usunt kosthold da. Jeg legger heller ikke på meg noe særlig, men er klar over at det legger seg i årene. Jeg har ikke akkurat verdens beste kosthold selv, men ser at jeg er bedre enn en del andre her inne :S Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Leser du hva jeg skriver? For min del er det helt greit å unne seg slikt når man ønsker om man har et sunt, balansert kosthold i hverdagen. Mitt problem har vært akkurat dette med å spise nok, og ikke minst; Jeg var fanatisk opptatt av kalorier. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg gir en lang faen i hva jeg spiser. Eller rettere sagt, jeg har kuttet ned på mengden. Det går fremdeles mye i kjøtt og ost og kjøtt og ost og... ja. Og veldig mye mindre brus. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ja, men enkelte her innne har ikke et sunt og balansert kosthold i hverdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg