Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Been there, experienced that. Men bra for dere begge. Blir hu med til Trondhjem?

Pessimistisk, ikke akkurat det, men f.eks. en femmer eller noe i den duren. Et eller annet folk flest har råd til, betalt én gang for livstidsmedlemsskap. Kan gjøre det hakket verre for spambots og folk som registrerer seg for å reklamere for produktene sine i alskens tråder.

Kombinert med striktere regler, kan det kanskje få folk til å oppføre seg litt bedre hist og her, hvis man frykter å bli utestengt fra noe man har betalt penger for å få være medlem av, ved at man ikke oppfører seg som folk.

Lenke til kommentar

Skal se hvor morsomt det er når dere er 50

Er ikke noe galt å spise dritt i blant men et kronisk dårlig kosthold kan dere bare gi opp alt

Jeg vet ikke hvordan andre stiller seg til dette. Personlig syns jeg det er morsomt. Jeg spiser slettes ikke usunn mat hver eneste dag. Da hadde jeg neppe sett ut slik som jeg gjør, du. Kalorifanatikere går jo helt av skaftet bare noen nevner..."bacon".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Skal se hvor morsomt det er når dere er 50

Er ikke noe galt å spise dritt i blant men et kronisk dårlig kosthold kan dere bare gi opp alt

Jeg vet ikke hvordan andre stiller seg til dette. Personlig syns jeg det er morsomt. Jeg spiser slettes ikke usunn mat hver eneste dag. Da hadde jeg neppe sett ut slik som jeg gjør, du. Kalorifanatikere går jo helt av skaftet bare noen nevner..."bacon".

Det er ikke bare på utsiden av kroppen man merker usunt kosthold da. Jeg legger heller ikke på meg noe særlig, men er klar over at det legger seg i årene. Jeg har ikke akkurat verdens beste kosthold selv, men ser at jeg er bedre enn en del andre her inne :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...