Heddy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. Hvordan går det med studiene da? Jepp! Og går bra det, mye datagreier fremover som blir litt vanskelig, men skal gå. Herregud, verdens mest ubrukelige forelesning i dag. Trodde det skulle være undervisning, så er det bare ei dame som står og snakker om hvorfor hun liker jobben sin. Dro hjem jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj tenk på kaloriene Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj tenk på kaloriene Hvorfor?Det er ekkelt å se for seg det heftige kalorioverskuddet og bare tanken på å få i seg så mye dritt på en gang er kvalmende Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kjøtt og fett er mat. Det bør ikke være noen overraskelse at mat inneholder mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nei, men all mat inneholder ikke det samme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj tenk på kaloriene Hvorfor? Sjur, hvor mange kalorier er det i et glass med vann?! Ærlig talt, jeg trodde du var klar over det vitenskapelige faktum at væske og næring er skadelig for kroppen, og den generelle helsetilstanden vår. Jeg skal kjøpe meg en diger sjokolademilkshake med krem i Sverige. Deilig. <3 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Pessimistisk, du er sær. Men, men. Kall meg nostalgisk, men nok en gang tar jeg meg selv i å savne de gamle dagene - og de gamle brukerne. Var ikke nødvendigvis mindre drama før, men kvaliteten på dramaet og idiotene (alle brukere som noen sinne postet regelmessig i Søppel / OT) her inne var så mye bedre. Snakket med en av de gamle folka nylig, spurte hvorfor hu ikke kommer tilbake for å glede oss med sitt nærvær. Svaret kokte ned til noe så enkelt som kvalitet foran kvantitet. Jeg kan i grunn si meg enig. Særlig etter de siste års evinnelige drama, drittslenging, og generell tøsing. En gang ble tøsing bannlyst fra forumet, i de tider da Latias og Vida spammet ned en versjon av banne-tråden med tøsinga si. Jeg ønsker tøsing bannlyst igjen. Og som vanlig, striktere regler. Advarsler over en lav sko, gjerne med noen timers utestenging. Endret 29. september 2014 av Datasmurf 5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Urk, Latias og Vida. fuck off. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Latias, han fotballfyren som står oppført som kvinne, Er det samme vi snakker om? Hører på de Ayreon de anbefallte her På spotify. Fin musikk ja. Endret 29. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 That's the one. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nytter ikke å leve i fortiden uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nei jeg tenker bare på min stakkars kropp og helse Ps jeg liker bacon og innrømmer at jeg nettopp spiste en saftig skolebolle, sjokolademelk og sjokolade #hykler Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Urk, Latias og Vida.fuck off.Urk, folk som ikke kan holde flørting sin på andre sosiale nettverk enn forumet. Am I rite? Forresten, til lykke med verdens kaffedag, da! Endret 29. september 2014 av Eplefe 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Urk, folk som ikke kan holde flørting sin på andre sosiale nettverk enn forumet. Am I rite?Det er vel en kurant generalisering, ja. Forresten, til lykke med verdens kaffedag, da!\o/ grattis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lol og dere kaller meg seriøs og sippet Er isllefall ikke jeg som lager lange tekster om hvor bra gamledager var og hardt det er å være på et forum?? Rlyyyy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vi har instagramkonkurranse for å feire. Alle som tar bilde av kaffen sin på tagger oss i dag kan vinne kaffe. Fant ut av dette da jeg sjekket instagram, for å sende meg en mail eller noe er for mye å be om. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lol og dere kaller meg seriøs og sippet Er isllefall ikke jeg som lager lange tekster om hvor bra gamledager var og hardt det er å være på et forum?? Rlyyyy Du håndterer ikke kritikk særlig elegant, gjør du vel? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lol og dere kaller meg seriøs og sippet Er isllefall ikke jeg som lager lange tekster om hvor bra gamledager var og hardt det er å være på et forum?? Rlyyyy Du håndterer ikke kritikk særlig elegant, gjør du vel?Nei men mitt mål er ikke å være elegant uansett Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) At man kan gjøre "stort sett hva man vil" er noe jeg syns er bra med forumet. Datasmurf, er det diktatur du vil ha er freakforum rett rundt neste sving. Skal trene om en time, ser virkelig ikke frem til det. Endret 29. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg