Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. :wee:

Hvordan går det med studiene da? :)

Jepp! Og går bra det, mye datagreier fremover som blir litt vanskelig, men skal gå.

Herregud, verdens mest ubrukelige forelesning i dag. Trodde det skulle være undervisning, så er det bare ei dame som står og snakker om hvorfor hun liker jobben sin. Dro hjem jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Æsj tenk på kaloriene

Hvorfor?
Det er ekkelt å se for seg det heftige kalorioverskuddet og bare tanken på å få i seg så mye dritt på en gang er kvalmende
Lenke til kommentar

Æsj tenk på kaloriene

Hvorfor?

Sjur, hvor mange kalorier er det i et glass med vann?!

Ærlig talt, jeg trodde du var klar over det vitenskapelige faktum at væske og næring er skadelig for kroppen, og den generelle helsetilstanden vår.

Jeg skal kjøpe meg en diger sjokolademilkshake med krem i Sverige. Deilig. <3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Pessimistisk, du er sær.

Men, men. Kall meg nostalgisk, men nok en gang tar jeg meg selv i å savne de gamle dagene - og de gamle brukerne. Var ikke nødvendigvis mindre drama før, men kvaliteten på dramaet og idiotene (alle brukere som noen sinne postet regelmessig i Søppel / OT) her inne var så mye bedre. Snakket med en av de gamle folka nylig, spurte hvorfor hu ikke kommer tilbake for å glede oss med sitt nærvær. Svaret kokte ned til noe så enkelt som kvalitet foran kvantitet.

Jeg kan i grunn si meg enig. Særlig etter de siste års evinnelige drama, drittslenging, og generell tøsing. En gang ble tøsing bannlyst fra forumet, i de tider da Latias og Vida spammet ned en versjon av banne-tråden med tøsinga si. Jeg ønsker tøsing bannlyst igjen. Og som vanlig, striktere regler. Advarsler over en lav sko, gjerne med noen timers utestenging.

Endret av Datasmurf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei jeg tenker bare på min stakkars kropp og helse

Ps jeg liker bacon og innrømmer at jeg nettopp spiste en saftig skolebolle, sjokolademelk og sjokolade #hykler

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Lol og dere kaller meg seriøs og sippet

Er isllefall ikke jeg som lager lange tekster om hvor bra gamledager var og hardt det er å være på et forum?? Rlyyyy

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Lol og dere kaller meg seriøs og sippet

Er isllefall ikke jeg som lager lange tekster om hvor bra gamledager var og hardt det er å være på et forum?? Rlyyyy

Du håndterer ikke kritikk særlig elegant, gjør du vel?
Nei men mitt mål er ikke å være elegant uansett
Lenke til kommentar

At man kan gjøre "stort sett hva man vil" er noe jeg syns er bra med forumet.

Datasmurf, er det diktatur du vil ha er freakforum rett rundt neste sving.

Skal trene om en time, ser virkelig ikke frem til det.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...