Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, er det mulig. Står og venter på å bli låst inn, så kommer fyren og står RETT FORAN MEG, men han ser meg ikke. Sier "god morgen!" litt høyt, men ikke hører han heller. Så legger jeg merke til ørepluggene han har på seg. Fyren står liksom en halv meter fra meg og jeg er midt i siktlinjen. *banke på porten*

Lenke til kommentar

Så bra! Godt å høre at det går bra i den nye jobben. :) Hvor mange dager i uka er det du jobber som tilkallingsvikar?

Det som er digg, helt opp til meg selv å bestemme hvor mange vakter jeg sier ja til. Prøver å få det til å bli ca. en gang i uka nå, men sa ja til ganske mange i starten for å komme godt i gang.

(Noisettes er forresten utrolig godt)

Lenke til kommentar

Så bra! Godt å høre at det går bra i den nye jobben. :) Hvor mange dager i uka er det du jobber som tilkallingsvikar?

Det som er digg, helt opp til meg selv å bestemme hvor mange vakter jeg sier ja til. Prøver å få det til å bli ca. en gang i uka nå, men sa ja til ganske mange i starten for å komme godt i gang.

(Noisettes er forresten utrolig godt)

Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. :wee:

Hvordan går det med studiene da? :)

Lenke til kommentar

Da har du spist dårlig bacon. Holder meg unna typene som er alt for salt. Bacon er noe av det beste.

Enig.

Sett ei stor panne på komfyren / koketoppen, skru på lav varme, en liten dæsj (litt mindre enn en spiseskje) smør / margarin / olje / whatever, en pakke bacon oppi der, lav varme og rundt en time for å steke det. Snadder. Fungerer like godt som hovedrett som tilbehør, og alt man kan gjøre med det. Kandisert bacon, karamellisert bacon, frityrstekt bacon, ostegratinert bacon, dyppe det i sjokolade, dyppe det i ostefondue, baconmuffins, baconiskrem, baconvodka … Bare godsaker med den beste delen av grisen. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...