Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Brukte gjerne rømme/ketchup som dip, det var kjempegodt ja. Men nå kan jeg spise 2/3 beger rømme sammen med en halv pose potetgull, da. Endret 29. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Herregud, er det mulig. Står og venter på å bli låst inn, så kommer fyren og står RETT FORAN MEG, men han ser meg ikke. Sier "god morgen!" litt høyt, men ikke hører han heller. Så legger jeg merke til ørepluggene han har på seg. Fyren står liksom en halv meter fra meg og jeg er midt i siktlinjen. *banke på porten* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Stakkars han var vel trøtt, da. Pluss at når det er mørkt ute og lyst inne ser man bare speilbilde av seg selv i glassdører og vinduer. Endret 29. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 For noen dager siden spiste jeg en hel cheeseburger som var pakket inn i baconstrimler for så å bli frityrstekt. Ikke like digg som det høres ut. Blir vanlig cheeseburger neste gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det er lyst her jeg står. Det er inne på et senter (med lysene på). Står utenfor et sånt gitter og lysene er på inne også. Er 20min for sen fordi jeg har ventet utenfor butikken så lenge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Bacon er overrated. Det smaker fort bare alt for salt. Sånne bacongærninger i USA skal man ikke høre på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Da har du spist dårlig bacon. Holder meg unna typene som er alt for salt. Bacon er noe av det beste. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det er ikke det da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra! Godt å høre at det går bra i den nye jobben. Hvor mange dager i uka er det du jobber som tilkallingsvikar? Det som er digg, helt opp til meg selv å bestemme hvor mange vakter jeg sier ja til. Prøver å få det til å bli ca. en gang i uka nå, men sa ja til ganske mange i starten for å komme godt i gang. (Noisettes er forresten utrolig godt) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Opp å hoppe. Endret 29. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 God morgen forumfolk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra! Godt å høre at det går bra i den nye jobben. Hvor mange dager i uka er det du jobber som tilkallingsvikar? Det som er digg, helt opp til meg selv å bestemme hvor mange vakter jeg sier ja til. Prøver å få det til å bli ca. en gang i uka nå, men sa ja til ganske mange i starten for å komme godt i gang. (Noisettes er forresten utrolig godt) Ah. Må være deilig å bestemme sin egen arbeidstid. Hvordan går det med studiene da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 jeg VET alle disse amerikanske hipster-youtuberne syns det, men jeg er ikke enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Da har du spist dårlig bacon. Holder meg unna typene som er alt for salt. Bacon er noe av det beste. Enig. Sett ei stor panne på komfyren / koketoppen, skru på lav varme, en liten dæsj (litt mindre enn en spiseskje) smør / margarin / olje / whatever, en pakke bacon oppi der, lav varme og rundt en time for å steke det. Snadder. Fungerer like godt som hovedrett som tilbehør, og alt man kan gjøre med det. Kandisert bacon, karamellisert bacon, frityrstekt bacon, ostegratinert bacon, dyppe det i sjokolade, dyppe det i ostefondue, baconmuffins, baconiskrem, baconvodka … Bare godsaker med den beste delen av grisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Æsj tenk på kaloriene Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hold kjeft, begge to. Endret 29. september 2014 av Jack Burton 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg får ondt i magen av bacon. God morgen folkens Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 jeg har gått 6 kg. Jeg er glad! 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Bacon er overrated. Det smaker fort bare alt for salt. Sånne bacongærninger i USA skal man ikke høre på.Det er ingen som tar rådene dine om mat seriøst uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg