multisync Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Riktignok kanskje litt i sykeste laget for de fleste å bruke 2 timer på å lage pommes frites da, sånn med mindre man lager masse og fryser ned, klart for høytemp olje i 2 min. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Da legger jeg meg, god natt Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg kom hjem og fant en bløtkake i kjøleskapet. Jeg begynte å lure på hvilken innbrudskake"tjuv" som herjet i nabolaget helt til jeg så lappen fra mamma "Hadde ikke plass i kjøleskapet hjemme. Det ligger forresten klær overalt, vennen!!" Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fuck.... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Alle dager er dritbra! Tja, noen dager er kjipe. Mens andre er dritbra. Om alle dager og alt i livet er "dritbra", hvordan vet du da at det er dritbra? Du vet liksom ikke hvor høyt et fjell er, med mindre du begynner å måle fra bunnen av. Dype tanker ... eller kommer det an på hva man måler mot? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 KÅT!Tøs 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hadde jeg orket skulle jeg begynt å gråte og sutre over å bli kalt tøs. Men orker ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ooo burn 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg skal tøse i kveld. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Der datt pcen i gulvet. Jeg gir opp. edit: Den overlevde da. Endret 28. september 2014 av Overmoden 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Har altid sett på PlingPlongPling som en fyrDa var det dumt av ham å velge seg et kvinnelig nick. Pling = kvinne Plong = mann Skulle vært PlongPlingPlong, da. Edit: Eller Ding Dong. Hehe. Valutaen i Vietnam er faktisk Vietnamesiske Dong. I kid you not. Endret 28. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fødsel på gang Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skjønner ikke hvorfor Mandag har blitt stempla som "kjip". Det er instillingen din som gjør at du hater Mandager.Det er ikke jeg som sier det. Sjekk avataren min. Gleder meg til mandager for tida fordi det er starten på en ny uke i livet, og livet er generelt bra. Good times, fint å være Hedvig Så bra! Godt å høre at det går bra i den nye jobben. Hvor mange dager i uka er det du jobber som tilkallingsvikar? Men jeg er B menneske, så trives best med og jobbe sent. Måtte våkne kl 6 hver jobbdag i 3 år, og det var kjedelig, så begynte jeg og jobbe med forskjellig skifter, det var så deilig og ikke måtte følge samme kjedelig tiden. Jeg foretrekker faktisk å begynne tidlig. Jo tidligere på dagen man begynner, desto tidligere er man ferdig og har mer igjen av dagen. Synes det er så som så å være ferdig 17:30, som jeg er de fleste dagene i uka. Selv om det er like langt arbeidsdag som når jeg begynner tidlig, føles det faktisk lenger. Lager pommes frites, til slutt funnet en bra måte å gjøre det på for å få dem ordentlig sprøe uten å bli for brune.Hvordan? Hvordan?! For Guds skyld, mann, HVORDAN?! Jeg vet om en metode, men den også tar ganske lang tid. Det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Pommes frites: Kjøp en frityrkoker. Fikk en i sommer, og nå blir både pommes frites, røstipoteter og båtpoteter perfekt sprø hver gang. Bonus er muligheten for løkringer :---D Endret 29. september 2014 av j-- Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Det har jeg vurdert, men spiser pommes frites så sjeldent at det ikke er så mye vits. Potetbåter får jeg helt perfekt sprø i ovnen, så det er ikke noe problem. Foretrekker faktisk de fremfor sticks. Dessuten har jeg prøvd i frityr før, og de ble ikke noe bedre da en- ÅH HERREGUD EN DIIIIIIIGER (tuller ikke! Den er SVÆR FY FAEN) EDDERKOPP!!! Aldri sett noe så gigantisk, herregud! Trodde ikke så svære edderkopper fantes i Norge engang. GRØSS! Endret 29. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Mamma kjøpte en frityrkoker for noen år siden når jeg bodde hjemme, da spiste vi potetkuler til den store gullmedalje. Pommes Noisettes. Men særlig sunt er det jo ikke. Det som var litt ekkelt var at vi brukte samme oljen i flere dager.. Endret 29. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noisettes var ikke noe gode, synes jeg. Foretrekker potetbåter hvis det skal være noe slikt. Og vil tro at ovnsstekt er hakket sunnere enn i frityrolje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Syns noisettes var digg, det var som potetmoskuler. Tror aldri den ble brukt til noe annet egentlig. Endret 29. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noisettes er dritdigg. Hadde lett spist et kilo slike kuler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg