Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Glad jeg ikke er med på å dyrke et menneskes ego så kraftig Beste er å mislike alle:D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 4/5 (om jeg kan Norsk...). Spørs om de mener Norge sin turné, eller en Norges-turné.Jeg talte 8.Norge med stor N. Norges med apostrof-s. Turné med stor S. Turné med to e-er på slutten (turnee). Norge's Turnee når det skal være norgesturné. "og" istedenfor om? Stor T i turné igjen. To e-er i turné igjen. Ikke værst i skrive så mye feil på en så liten setning nei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Elvis-manien kom i USA omtrent samtidig med Beatles i Europa. På et eller annet tidspunkt gikk konserter over fra å være noe "hyggelig" til en haug kvinnfolk som prøvde å overdøve hverandre i hyling i 1 time. Beatles var ganske så progressivt en gang i tiden. http://www.youtube.com/watch?v=HwSSEKzDn1Q Endret 28. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Norge er vell særnamn? Det vil si stor N?Norge har vanligvis ikke stor forbokstav på sånt. Men reglene er jævlig rotete, ta en titt her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Taken 2 på NRK 3 fem på halv. Lurer på om jeg skal se den. Sett den en gang på kino før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Taken 2 på NRK 3 fem på halvFørst ble jeg helt forvirret og leste bare random tall. Tak 1 2 på 1 rk 3 5 på 1/2... Endret 28. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Skal til tannlegen i morgen. Søkte henne opp på facebook. Hun er med i flere tannlegegrupper, det er vel et godt tegn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 I morra' erre' Manda' TherawynJeg vet. Gleder meg. Not. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Skjønner ikke hvorfor Mandag har blitt stempla som "kjip". Det er instillingen din som gjør at du hater Mandager. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Alle dager er dritbra! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 gleder meg til å stå opp tidlig, gå til tannlegen, så jobbe. det her blir gøy Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ahhh Casa Murilo skuffer aldri! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Alle dager er dritbra! Tja, noen dager er kjipe. Mens andre er dritbra. Om alle dager og alt i livet er "dritbra", hvordan vet du da at det er dritbra? Du vet liksom ikke hvor høyt et fjell er, med mindre du begynner å måle fra bunnen av. 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Alle dager er dritbra! Tja, noen dager er kjipe. Mens andre er dritbra. Om alle dager og alt i livet er "dritbra", hvordan vet du da at det er dritbra? Du vet liksom ikke hvor høyt et fjell er, med mindre du begynner å måle fra bunnen av. ....... Huh? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Alle dager er dritbra! Tja, noen dager er kjipe. Mens andre er dritbra. Om alle dager og alt i livet er "dritbra", hvordan vet du da at det er dritbra? Du vet liksom ikke hvor høyt et fjell er, med mindre du begynner å måle fra bunnen av. Ambeon er fortsatt knallfett. Endret 28. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ha en positiv innstilling hver dag! Om du ikke liker Mandager, gjør den gøy med å kalle den "øl og taco-dag."Da gleder du deg til Mandag, fordi da har du lov å spise taco og drikke øl (om du har en kostholdsplan for eksempel.) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ahhh Casa Murilo skuffer aldri! Nice, visste ikke at de var kjent. rart siden jeg kjenner ene band medlem ganske godt, veldig hyggelig gjeng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 ....... Huh?Err, like... Hvordan kan du måle lykke, om du aldri har vært trist? Hvis alle dager er dritbra, hva måler du det da mot? Ambeon er fortsatt knallett.Tja... Det er litt i grenseland. http://open.spotify.com/track/5IrZUU5WolOXFP7orz9VQu Fra 2001, når vokalisten var 14 år. Musikken er bra, men vokalen er... mangelfull. Syns jeg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ha en positiv innstilling hver dag! Om du ikke liker Mandager, gjør den gøy med å kalle den "øl og taco-dag." Da gleder du deg til Mandag, fordi da har du lov å spise taco og drikke øl (om du har en kostholdsplan for eksempel.) Joda, du er nå bare 18, bare vent til du er 30 og har drukket øl hver mandag. Er ikke sikkert du blir og trene hele livet. Jo mer man drikker jo mer tåler kroppen, som er en veldig dårlig ting. Jeg gikk fra og bli mega full på 6 flasker som 16 åring, nå må jeg drikke 6-7 halvlitere for og komme på samme nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg