Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star One var mye mere metal enn Ayreon, som er mere drømmende og progressivt. Og jeg likte alle vokalistene godt fra før. Det var Ayreon som fikk meg til å sjekke ut The Gathering bl.a.

Det siste jeg digga med Ayreon var plata James Labrie synger hovedrollen på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ayreon og Star One er de eneste prosjektene jeg har syns var noe særlig.

Ayreon er dog fortsatt knallbra.

Ayreon er genialt, selv om det første albummet er litt... corny. Siste album er derimot gull. Har hørt på det albummet nærmere 25 ganger de siste 2-3 månedene. Sammenhengende. Deilig.
Lenke til kommentar

4/5 (om jeg kan Norsk...). Spørs om de mener Norge sin turné, eller en Norges-turné.

Jeg talte 8.

Norge med stor N.

Norges med apostrof-s.

Turné med stor S.

Turné med to e-er på slutten (turnee).

Norge's Turnee når det skal være norgesturné.

"og" istedenfor om?

Stor T i turné igjen.

To e-er i turné igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Star One var mye mere metal enn Ayreon, som er mere drømmende og progressivt. Og jeg likte alle vokalistene godt fra før. Det var Ayreon som fikk meg til å sjekke ut The Gathering bl.a.

Det siste jeg digga med Ayreon var plata James Labrie synger hovedrollen på.

Det er jo det progressive ved Ayreon som er bra. The Human Equation er dog en knallplate.

Lenke til kommentar

'The Final Experiment er jo helt topp. Ikke fullt på nivå med Into the Electric Castle og The Universal Migrator Part I & II, men veldig bra allikevel. Og har man disse, har man de man trenger.

Final Experiment er kjempebra, men man merker godt at det er gammelt. Det første albummet jeg snublet over var faktisk Universal Migrator Pt. 2, som jeg digga. Pt. 1 syns jeg var dritkjedelig. Nå digger jeg det også. Jeg digger egentlig alle albumma til Ayreon-prosjektet (utenom Actual Fantasy. Passet ikke inn i Ayreon-storyen.)
Lenke til kommentar

Gode greier

1. Isac Elliot Lundén er en finsk sanger og danser. Han var medlem av «Cantones Minores», og hans sang «Pop Goes My Heart» var en del av filmen Ella ja kaverit fra 2012. Elliot er tospråklig: hans morsmål er finsk, men han snakker flytende svensk. Wikipedia
  2. Født: 26. desember 2000 (alder 13), Finland
Lenke til kommentar

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hele Oslo blir oversvømt av hylende småjenter når slike popidoler kommer innom. Men det er nå så. Jeg trenger ikke forstå det heller.

Det har jo vært slik helt siden Beatles-maniaen på 50 og 60-tallet.

Har vel vært sånn siden Hitler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...