Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hele Oslo blir oversvømt av hylende småjenter når slike popidoler kommer innom. Men det er nå så. Jeg trenger ikke forstå det heller.

Det har jo vært slik helt siden Beatles-maniaen på 50 og 60-tallet.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bytex, slutt å post kreftmateriale, takk. Jeg ønsker å leve et langt liv.

Kan ikke glemme Guilt Machine når man snakker om Arjen.

Han har egentlig sånn 5 forskjellige band navn.

Fyren har mange prosjekter. Klarte ikke å bli fengt av Guilt Machine når jeg prøvde det første gangen. Og for en del år siden var jeg superhekta på Ambeon, men det er passe... "dårlig". Hu jenta som synger var bare sånn 15-16 år ellerno.
Lenke til kommentar

Liker ikke sånn fremtids-piss.

Flink pike.

Therawyn: Kykkeli Kokos Kykelikokos

Hadde glemt at det var så crappy dårlig produsert etter dagens standard :D

Ved ett tilfelle ble det målt til sammen 160 000 telefonoppringinger til Kykelikokos i løpet av de to timene programmet var på lufta

Du er gal, j. Mye bedre standard på Kykkelikokos enn det rælet som barn blir presentert for i dag.

Produksjonsteknisk. Altså ikke sammenligning av innhold. Dagens barne-TV (det lille jeg har sett de siste fem åra) er skada, og gir ungene ADHD og gjørme mellom øra.

Lenke til kommentar

Bytex, slutt å post kreftmateriale, takk. Jeg ønsker å leve et langt liv.

Kan ikke glemme Guilt Machine når man snakker om Arjen.

Han har egentlig sånn 5 forskjellige band navn.

Fyren har mange prosjekter. Klarte ikke å bli fengt av Guilt Machine når jeg prøvde det første gangen. Og for en del år siden var jeg superhekta på Ambeon, men det er passe... "dårlig". Hu jenta som synger var bare sånn 15-16 år ellerno.

Ayreon og Star One er de eneste prosjektene jeg har syns var noe særlig.

Btw, han der Isac var på VGLista topp 20, og en fangirl hadde vunnet et møte med han backstage. NRK filmet. Hun begynte å hylgrine tilogmed før han kom inn i rommet, og når han ga henne en klem klarte hun ikke å snakke. Må være merkelig for en 13-åring å oppleve noe sånt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...