Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det er bedre å elske noen som ikke vet du eksisterer, enn å elske noen som ikke elsker deg tilbake. Min nye favoritt sitat Så du er Belieber? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det er bedre å elske noen som ikke vet du eksisterer, enn å elske noen som ikke elsker deg tilbake. Min nye favoritt sitat Så du er Belieber? Ja, men er ikke bare derfor. Jeg syns bare det var ganske genialt sagt. Hehe Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er du Belieber, Overmoden? Jeg begynte å like han når han ble en pikk. Nå digger jeg han! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Går det an å like Bieber? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hele Oslo blir oversvømt av hylende småjenter når slike popidoler kommer innom. Men det er nå så. Jeg trenger ikke forstå det heller. Det har jo vært slik helt siden Beatles-maniaen på 50 og 60-tallet. Endret 28. september 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei, jeg er heldigvis ikke en sånn beliber. Jeg er en litt mer voksen variant Haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ja nå er Bieber ut, det er Isaac Elliot som gjelder. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Eneste Isak'en jeg har hørt om er Newton. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Her har man ikke lest sine Mosebøker, eller sett South Park, skjønner jeg. Endret 28. september 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg føler meg så gammel og grå at min lille crush på JB er min ungdomskilde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Litt stygt gjort å bruke de avdøde Olsenbanden-skuespillerne i den nye Gjensidige-reklamen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Tell antall skrivefeil Endret 28. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Dette får meg i godt humør når jeg er lei meg <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Bytex, slutt å post kreftmateriale, takk. Jeg ønsker å leve et langt liv. Kan ikke glemme Guilt Machine når man snakker om Arjen. Han har egentlig sånn 5 forskjellige band navn. Fyren har mange prosjekter. Klarte ikke å bli fengt av Guilt Machine når jeg prøvde det første gangen. Og for en del år siden var jeg superhekta på Ambeon, men det er passe... "dårlig". Hu jenta som synger var bare sånn 15-16 år ellerno. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Kidn har jo ikke fått hår på tissen engang. Isac Elliot altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Litt stygt gjort å bruke de avdøde Olsenbanden-skuespillerne i den nye Gjensidige-reklamen?Fun fact: Vaktmesteren på slutten der jobber i samme firma som meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Awww for en søt liten sith trainee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Kidn har jo ikke fått hår på tissen engang. Isac Elliot altså. Man får da ikke hår PÅ tissen, men rundt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Liker ikke sånn fremtids-piss. Flink pike. Therawyn: Kykkeli Kokos Kykelikokos Hadde glemt at det var så crappy dårlig produsert etter dagens standard Ved ett tilfelle ble det målt til sammen 160 000 telefonoppringinger til Kykelikokos i løpet av de to timene programmet var på lufta Du er gal, j. Mye bedre standard på Kykkelikokos enn det rælet som barn blir presentert for i dag. Produksjonsteknisk. Altså ikke sammenligning av innhold. Dagens barne-TV (det lille jeg har sett de siste fem åra) er skada, og gir ungene ADHD og gjørme mellom øra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Bytex, slutt å post kreftmateriale, takk. Jeg ønsker å leve et langt liv. Kan ikke glemme Guilt Machine når man snakker om Arjen. Han har egentlig sånn 5 forskjellige band navn. Fyren har mange prosjekter. Klarte ikke å bli fengt av Guilt Machine når jeg prøvde det første gangen. Og for en del år siden var jeg superhekta på Ambeon, men det er passe... "dårlig". Hu jenta som synger var bare sånn 15-16 år ellerno. Ayreon og Star One er de eneste prosjektene jeg har syns var noe særlig. Btw, han der Isac var på VGLista topp 20, og en fangirl hadde vunnet et møte med han backstage. NRK filmet. Hun begynte å hylgrine tilogmed før han kom inn i rommet, og når han ga henne en klem klarte hun ikke å snakke. Må være merkelig for en 13-åring å oppleve noe sånt. Endret 28. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg