NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har aldri sett denne serien om Denver, har jeg da gått glipp av noe viktig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har aldri sett denne serien om Denver, har jeg da gått glipp av noe viktig? Ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Shaman King er elsk. animen eller mangaen? Mangaen. Anime er kjedelig Jeg liker å lese fremfor å se og høre. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 [ Lillefot og vennene hans Men nå skal jeg dusje.. Skal på byen Jeg bruker laaaang tid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lillefot og vennene hans + Denver = beste dinosaurene noensinne. xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lillefot og vennene hans + Denver = beste dinosaurene noensinne. xD Nei. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nokon som har sett «The Crow»? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Underpants, ja, det er en av favorittfilmene mine. Brandon Lee Og det herligste soundtracket ever, vel, nesten iaf <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nokon som har sett «The Crow»? Har sett en film med samme navn, mener det er snakk om ganske mange? Kan være det er den jeg har sett. Sitter igjen med et vagt minne av en fyr som gjorde seg om til kråke og tok livet av folk? Basert på Stephen Kings sin bok? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Underpants, ja, det er en av favorittfilmene mine.Brandon Lee Og det herligste soundtracket ever, vel, nesten iaf <3 Trur eg ser den i kveld. Den er litt sånn mørk og goth-ish, ikkje sant? Chokke: Kan vere den. Eg kan bekrefte/avkrefte det i kveld. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nokon som har sett «The Crow»?*se seg selv i speilet**se på DVD-samlingen sin* LOL! xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nokon som har sett «The Crow»?*se seg selv i speilet**se på DVD-samlingen sin* LOL! xD Tydar det «Sjølvfølgjeleg(???) har eg den! » eller «Kvifor har eg ikkje den? » Læraren min trudde at halve naturfags-innleveringa min var på nynorsk fordi eg hadde copy-pasta, ikkje at eg faktisk hadde skrive det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er selvfølgelig har jeg den xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja nå blir det enten folkhøyskole eller så får jeg bachelor grad på meg ( ja jeg whiner litt om at jeg ikke kom inn i danmark ) Skjer med dere a? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En uting med å bo alene er at jeg ikke har tilgang til medisinskapet til mamma og pappa ... Hadde gitt mye for noe morfin e.l. nå ... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Modern Talking er jo stilig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Underpants: Jeg -elsker- den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Modern Talking er elsk. De er kraftig undervurdert og har alt for få fans. Jeg ble så banka da jeg kjøpte CDen deres, "Back for good" i 98. Plutselig ville ingen være venn med meg eller vise seg nær meg. Plutselig var jeg soper og taper og gudene vet hva. Dog, det var ikke så veldig mye forskjell fra ellers. Jeg var et ensomt barn som tilbragte friminuttene for meg selv da jeg ikke fikk leke med jentene når de lekte med dokker og ikke likte fotball så jeg ville ikke spille med guttene. Jeg vil tro at de oppmalte paradisene ble mest brukt av meg i perioden 93 til 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg