Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

video

Kan ha mye å gjøre med det faktum at de fleste menn kan slåss og forsvare seg ganske bra, mens det samme ikke alltid er tilfelle hos kvinner.

Ja, det finnes mange kvinner som kan selvforsvar og mer til, men det endrer ikke det faktum at samfunnet ser på kvinner som hjelpeløse og menn som brutale (i sånne situasjoner altså).

Åh ja! Eg av favorittene av Muse. :love: Helt utrolig at jeg ikke oppdaget den fantastiske musikken deres før for 4 år siden.

Du også?

Jeg brukte også en evighet på å "oppdage" Muse. Alltid visst om bandet liksom, men aldri giddet å høre på det. o.O

Haha, samme her. Første sangen av dem jeg hørte var Unintended, da jeg var sånn 13 år (på en buss, av alle steder). Tenkte liksom ikke over at de kunne ha flere bra sanger. :p Det var typen og ei venninne av ham som fikk meg til å høre på dem. Angrer ikke! Var på konsert med dem i Bergen for to år siden. Fy faen, det var awesome! Beste dagen i mitt liv så langt. :D Håper jeg kan dra på flere dersom de kommer til Norge igjen.

Denne er fantastisk, finnes det i det heletatt noen bedre themesong?

*awesome themesang*
Enig! Her er noen av mine andre favoritter:

Nei, det gikk visst ikke. Men det var

Doctor Who

The Simpsons

Chip and Dale Rescue Rangers

musikkfyr.

Hæ? Jeg har gått og innbilt meg at du var kvinne. :blink:

Så Die Hard i går. Dårlig film, ass. Var jo masse skyting og nesten ikke noe romantikk. Den var dårlig og oppskrytt.

Hahahaha, jævlig bra. :lol: Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

video

Kan ha mye å gjøre med det faktum at de fleste menn kan slåss og forsvare seg ganske bra, mens det samme ikke alltid er tilfelle hos kvinner.

Ja, det finnes mange kvinner som kan selvforsvar og mer til, men det endrer ikke det faktum at samfunnet ser på kvinner som hjelpeløse og menn som brutale (i sånne situasjoner altså).

Ja, sånn foruten hvit-ridder effekten har du nok rett.

Det kan man løse ved et annet eksperiment:

Liten spinkel gutt + temmelig muskeløs svær jente.

Og gjerne litt mer troverdig vold en det som er vist i videoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel det finnes små spinkle menn og høye kraftige kvinner. Det handler egentlig ikke bare om at han kan forsvare seg, men å vise at man bryr seg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...