Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med Game of Thrones er dialogen, som er helt fantastisk. Det er til og få tårer i øynene av. Og hver eneste gang to av Lena Headey/Peter Dinklage/Charles Dance/Conleth Hill er på skjermen samtidig, får man noe av det beste som er laget for TV noensinne. Hver.Jævla.Gang!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Game of Thrones er for meg latterlig fordi det spiller seg ut i middelalderen, og de har ikke råd til å skape scener med store kriger. Bare dialog, og av og til 2stk som slåss med sverd. Nå har jeg bare sett 1,5 sesong, menmen.

Litt sånn som LOST? Hvor første sesongen var knallbra, og så kom det noe rart noe i en mørk skygge, og så klarte de å lage seks sesonger på ikke noe?

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Game of Thrones er for meg latterlig fordi det spiller seg ut i middelalderen, og de har ikke råd til å skape scener med store kriger. Bare dialog, og av og til 2stk som slåss med sverd. Nå har jeg bare sett 1,5 sesong, menmen.

Litt sånn som LOST? Hvor første sesongen var knallbra, og så kom det noe rart noe i en mørk skygge, og så klarte de å lage seks sesonger på ikke noe?

What? Litt sånn som LOST? Er det forventet store hærer fra LOST?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...