Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, tror jeg må vere den eneste i verden som ikke liker Game Of Thrones.

Jeg kjøpte heller boken, da det er mer fantasi i historien en serien.

Serien er billig underholdning for de som ikke gidder å lese bøkene. Nå skal ikke jeg uttale meg så veldig da jeg verken har lest bøkene eller sett serien. Jeg har da de to første bøkene, men er logisk at ok er bedre enn serie

Lenke til kommentar

Jeg hadde inntrykk at GoT var ganske bra gjennomført. Hvor stor er sparegrisen til lillesøstra di?

Det er jævlig bra gjennomført, og når ble et lite budjsett en negativ ting? Er det sånn at The Shawshank Redemption er en dårligere film enn Pearl Harbor? Sistnevnte hadde tross alt et budsjett på $115m mer enn The Shawshank Redemption.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hadde det ikke vært for at det er så nitrist å se på serier alene, så hadde jeg sett mer GoT.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Jeg hadde inntrykk at GoT var ganske bra gjennomført. Hvor stor er sparegrisen til lillesøstra di?

Det er jævlig bra gjennomført, og når ble et lite budjsett en negativ ting? Er det sånn at The Shawshank Redemption er en dårligere film enn Pearl Harbor? Sistnevnte hadde tross alt et budsjett på $115m mer enn The Shawshank Redemption.

Shawshank Redemption er drama..

Lenke til kommentar

Shawshank Redemption er drama..

Åja, det visste jeg ikke. Hva med Pan's Labyrynth og Avatar? Er Avatar en bedre film enn Pan's Labyrynth fordi budsjettet var på rundt $220m mer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...