Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pingu har blitt noe CGI-ræl vet jeg. :/

Og Brannmann Sam, Peter Rabbit & Friends, Postmann Pat har fornyet seg så kraftig at jeg får spader bare av å tenke på det, og så videre, og så videre.

Forstår ikke hva som var galt med de gamle versjonene, hvorfor måtte de på død og liv oppdateres?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Kan ikke glemme Guilt Machine når man snakker om Arjen.

Han har egentlig sånn 5 forskjellige band navn.

Takk. Det prosjektet var jeg ikke klar over.

Lenke til kommentar

Pingu har blitt noe CGI-ræl vet jeg. :/

Og Brannmann Sam, Peter Rabbit & Friends, Postmann Pat har fornyet seg så kraftig at jeg får spader bare av å tenke på det, og så videre, og så videre.

Forstår ikke hva som var galt med de gamle versjonene, hvorfor måtte de på død og liv oppdateres?

Sannsynlgvis fordi det tok et halvt år å lage hver episode i stop motion med dukker, imot et par dager med en PC og et 3D-program og et par nerder.

Når de lagde den nye Flåklypa-filmen i oldschool stil brukte de jo en hel dag bare på å filme kanskje 60 sekunder totalt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Sannsynlgvis fordi det tok et halvt år å lage hver episode i stop motion med dukker, imot et par dager med en PC og et 3D-program og et par nerder.

Fuck that! Stop Motion er og blir dritfett.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Den kødden som lager Flåklypa Grand Prix i CGI kan ha det så godt.

Når de lagde den nye Flåklypa-filmen i oldschool stil brukte de jo en hel dag bare på å filme kanskje 60 sekunder totalt.

Det er jo det som gjør Flåklypa og gamle Disney filmer så morsomt. De brukte tre til fem år på å lage en film. 24 bilder i sekundet, 24 stills * 60 sekunder. 1440 bilder i minuttet. Tegnet for hånd.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Men unger idag kan ikke relatere til 70-talls ivo caprino dukkefilmer om Askeladden og de 7 hjelperne, så for dem er den siste animerte disneyfilmen helt ypperlig. Gjerne ispedd noen ultrakommerse hitlåter de kan lære seg teksten på og synge i barnehagen og på youtube-videoer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Men unger idag kan ikke relatere til 70-talls ivo caprino dukkefilmer om Askeladden og de 7 hjelperne, så for dem er den siste animerte disneyfilmen helt ypperlig. Gjerne ispedd noen ultrakommerse hitlåter de kan lære seg teksten på og synge i barnehagen og på youtube-videoer.

Jeg bodde.. kall det to kilometer fra studioet hans i en sånn 19 år, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...