Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er da ikke vår feil at patetiske black metalband ikke klarer å skrive egne tekster og rapper sitater fra Brian Eno. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 http://youtu.be/cywQhs_6iC4 Typisk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hadde man skrevet sånne tekster om muslimer istedet for kristne, tenker jeg det hadde blitt skrek. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Oi. Jeg har kaffe. Den er nå kald. Fy så løk jeg er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Selvsagt later folk som de ikke bryr seg. Det er jo kleint. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Mecca is burninginfernal holocaust fireAbandon your hopeTime for despairImbesil muslim homosIt's the end of islamAllah offers no peacewith a bleeding shredded assholeImpaled with a spear of Satanfucked to death I watch him dieWhores of allah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Selvsagt later folk som de ikke bryr seg. Det er jo kleint.Ja, men synes man kan få kjenne litt på kleinheten for å hjelpe andre 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Hadde man skrevet sånne tekster om muslimer istedet for kristne, tenker jeg det hadde blitt skrek. Another dawn, the fajr is getting closer here I am, I am going to kill the prayers and shot the imam and clean the blood with the papers of quran Tadnees ! Tadnees ! I sparked the fire and watched the building burning this holy place has turned to ashes and the ashes turned to dust and the ashes turned to dust I entered the mosque and broke everything around I took a piss at every place I puked upon the holy books and cleared my shoes with the beard of the dead Omam ! Tadnees ! Tadnees ! Look at those muslims they are yearning to be burnt ! Burnt with their quran ! Burnt with you ! Black will be the day when they are killed and sacrilegious ! Black Is The day ! Stop yearning, You're all going to bid farewell To The World ! Take your Quran, we'll kill the biggest muslims on our way ! And Destroy their biggest mosques ! Burn The Mosques ! Endret 28. september 2014 av Jack Burton 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Det eneste kleine er når dem skal drive å avsløre de sosiale eksperimentene og peke på kamera.Kunne vært klippet bort syns jeg. Endret 28. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ja Kan jeg fortelle noe dritkleint som skjedde med meg engang Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Husker når Brian Eno kom på besøk og lurte på om jeg kunne sy denne patchen på vesten hans. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ja Kan jeg fortelle noe dritkleint som skjedde med meg engang ja:D Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Husker når Brian Eno kom på besøk og lurte på om jeg kunne sy denne patchen på vesten hans. Litt av en type, denne Brian Eno. Han slapp et nytt album med Svolder i år. Meget solide saker. Hørt det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 #Forvirra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg var på butikken en gang så sto jeg i kø. Så bak meg kom en dame med en unge på sikkert sånn 4 år. Ungen var ca like høy som rumpa mi. Plutselig kjenner jeg at ungen smeller hodet i rumpa mi og gir seg ikke med det første og jeg turte ikke gjøre noe for ville ikke lage noe oppstyr, og ungen bare forsatte hahah så bare sto jeg der dritkleint med en 4åring i ræva det var de lengste 4 minuttene i livet mitt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Litt av en type, denne Brian Eno. Han slapp et nytt album med Svolder i år. Meget solide saker. Hørt det? Yes, jævla knalle saker. Brian Eno er faen meg litt av en kis! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=It4WxQ6dnn0 Guud nayt! Brian Eno er fantastisk. Nei, dette var jo noe av det styggeste jeg har hørt. Ugg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg var på butikken en gang så sto jeg i kø. Så bak meg kom en dame med en unge på sikkert sånn 4 år. Ungen var ca like høy som rumpa mi. Plutselig kjenner jeg at ungen smeller hodet i rumpa mi og gir seg ikke med det første og jeg turte ikke gjøre noe for ville ikke lage noe oppstyr, og ungen bare forsatte hahah så bare sto jeg der dritkleint med en 4åring i ræva det var de lengste 4 minuttene i livet mitt du kunne jo bare stilt deg sidelengs mot kassa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 lol smart men tenkte ikke på det da akkurat Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei, dette var jo noe av det styggeste jeg har hørt. Ugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg