dysfunctional Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det var høy klasse over dramaet i natt. Flott underholdning. Sjalusi, personangrep og 3 chicks innblandet. 10/10 drama. 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) "En liten negergutt" Det kan man ikke synge i dag Endret 28. september 2014 av Evelen! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) fengende nummer er vanskelig å glemmeDet var en melodi de sang det i, sikkert derfor jeg husker det. Det stammer fra et barneprogram som gikk om morgenen hver lørdag da jeg var liten. Husker også denne: "Nå er det julemorgen, alle barn må stå opp og gjøre seg klar. En deilig julemorgen, nå er det jul og jul er det beste vi har!" Edit: Takk, j--. Det var det det het ja. Hahahaha, gud så teit. Barndomsminner. <3 Endret 28. september 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det var høy klasse over dramaet i natt. Flott underholdning. Sjalusi, personangrep og 3 chicks innblandet. 10/10 drama. Hvem er sjalu på hvem om jg tør spørre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Skal fryse ned min egen sæd og sende til alle kvinnfolka her på forumet. Jeg vil ha barn med dem alle! ALLE! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 "En liten negergutt" Det kan man ikke synge i dag Jeg googlet teksten til den sangen nå nettopp. Andre verset ("en liten negergutt") har blitt tatt ut. Politisk korrekthet ftw. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Guud nayt! Brian Eno er fantastisk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Skal fryse ned min egen sæd og sende til alle kvinnfolka her på forumet. Jeg vil ha barn med dem alle! ALLE!Da må du få tak i flytende nitrogen. Legger du den i fryseren, dør cellene. Med mindre du bare leverer prøvene inn til en spermbank for nedfrysing, for så å ta dem ut igjen og sende i posten. Men så må du ha noe som holder dem nedfryst. Eneste måten å gjøre det på er å... Vet du hva, dette her hørtes overkomplisert ut. Er nok lettere å bare inseminere kvinnene personlig. Endret 28. september 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Brian Eno er SATANIST. Vi hyller deg Satan, de sterkes konge. -Brian Eno Endret 28. september 2014 av Jack Burton 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Puling er ekkelt.Brian Eno er SATANIST.x2 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Puling er ekkelt. Daså. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Brian Eno er SATANIST. Tror jeg ikke på. For klok til å tro på sånt dummetull han. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg ventetÅh, som jeg ventetTiden virket som evigMen endelig fikk jeg øye på stakkar'nJeg hevet min knyttede neveOg skrekSvake kristne!Dø i natt!Jeg skal flerre din sjel i to!Du skal føle makten jeg har fått av mørket!Din tid er omme!Også din tro! -Brian Eno 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Åh ja! Eg av favorittene av Muse. Helt utrolig at jeg ikke oppdaget den fantastiske musikken deres før for 4 år siden. Du også? Jeg brukte også en evighet på å "oppdage" Muse. Alltid visst om bandet liksom, men aldri giddet å høre på det. o.O Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har hørt Muse på radioen flere ganger, men ikke akkurat noe som tiltaler meg spessielt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Samme jeg. Skal høre de snart. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Brian Eno er SATANIST. Tror jeg ikke på. For klok til å tro på sånt dummetull han. Jo, han er det. Med vold ska vi ta dem vårt hat skal de få føle Kristenmann skal falle og Satans trone atter reises Med vold skal takes kristenliv... Lyden av vold og drap svever igjennom den stjernefylte natten trollets ondskap slippes atter løs på jorden. Når endeløse horder av helvetesyngel farer i strid skjelver selv solens gud, der han sitter på sin troner av løgner -Brian Eno Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor sitter dere og siterer black metal-tekster med -Brian Eno under? Er det en greie nå? 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har han norske tekster? Trodde han var engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg