Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ahhh. Snapperen er tilbake <3 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Neida, så fort kvinnsa blir alene her på natta endrer kafeen seg til å minne om nachspielet fra helvete på Kløfta. Vi respekterer dere iallefall såpass at vi tar det når dere ikke er her. Iallefall nesten. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Puter er for å støtte hodet og nakken. Ikke til å ligge på med hele kroppen. Jaha, er du fra putepolitiet? Jeg gjør som jeg vil 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Puter er for å støtte hodet og nakken. Ikke til å ligge på med hele kroppen. Jaha, er du fra putepolitiet?Jeg gjør som jeg vil Ved gjentatte brudd på putereglene vil det forekomme en anmeldelse. Dette kan straffes med opptil 50 piskeslag spredt ut over 5 dager. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) "They will not force us, they will stop degrading us, they will not control us, we will be victroius!"Åh ja! Eg av favorittene av Muse. Helt utrolig at jeg ikke oppdaget den fantastiske musikken deres før for 4 år siden. Rart hvordan folk er skapte til å passe navnet sitt.De er ikke det. Man bare blir vant med hva de heter, så tror man at de passer til navnet sitt. Navn har lite med utseende eller personlighet å gjøre. Åpnes på eget ansvar. Problemet ditt er at du er overvektig og frekkGratulerer! Argumenteringen din har nå nådd andreklassenivå. Hvorfor kan ikke alle sammen bare være venner?Hva skulle vi spist popcorn til da? Endret 28. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Rart hvordan folk er skapte til å passe navnet sitt.De er ikke det. Man bare blir vant med hva de heter, så tror man at de passer til navnet sitt. Navn har lite med utseende eller personlighet å gjøre. Javel. Men syns bare jeg støtt ser at feks en Konrad er en brei kraftig fyr, og feks en Line er en tynn spinkel pike og sånt. Som noen enkle men typiske exempler. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Og alle som heter Truls har downsyndrome. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Foreldrene mine hadde bestemt seg for navn før fødselen, men så måtte de ta et annet, for de så at det ikke passet. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Eg sov som stein, også plutselig, Pling. Lysvåken. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Kjedelig med søndag.. det betyr at mandag starter snart what a life Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 på tide å støvsuge bilen, bbl Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fårikål Eg vil og ha.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Alle gingere heter enten helene eller charlotte 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jesus saves! Jesus saves! Drink now his blood, and kill in his name. Let us pray, let us pray and prepare our snares for the promised day, Jesus saves! Jesus saves! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Eller Karlson Eller Kari Eller Pippi Eller Askeir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg