Realzi Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Realzi: Noen har brydd seg nok til å plusse Overmoden 5 ganger, og KinderLinda 2 ganger, så "ingen" er nok en grei overdrivelse På tide å finne senga snart, må bare bli ferdig med denne Mad Men-episoden først. De har nok sine undersåtter som støtter dem . Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Girlpower! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Guud nayt! DET HETER GUT NAHT Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Dere har kost dere i natt, ser jeg. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har i alle fall kost meg. Under dyna, i senga, helt alene. (Nei kofferttryner, jeg har ikke gjort noe annet enn å sove!) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 God morgen, her har det vært liv ser jeg. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men her inne gir man litt faen i hva andre gjør med livet sitt. Bli heller medlem på Kvinneguiden, pliiis. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 PlingPlong introduserte meg for gruppa Ayreon. Og eg liker det så langt. Sjekk også Star One. Samme fyr. Og Porcupine Tree. Det er noen andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Og til jentene som holdt på i natt. "Tøs" og "løs" er mobbing. Det kommer av den gamle troen om at jenter ikke liker sex. Og ikke er det sex heller, bare utnytting av kåte griser på Internett. Hadde sikkert gjort det samme om jeg var jente. Hadde dog ikke Vært så åpen om hvem jeg er og hva jeg gjør, men det er jo meg da. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men her inne gir man litt faen i hva andre gjør med livet sitt. Bli heller medlem på Kvinneguiden, pliiis. Det er faktisk en veldig god ide. (Ikke det at jeg føler meg truffet) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er enda ei 18 år gammel jente med eksponeringsbehov jaget bort herfra nå? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har krøllet meg sammen under 2 dyner og en haug med puter. Ligger ekstremt godt. Nesten som en prinsesse! Natta Sikker på at du har skjønt hvordan puter virker? Du ligger bedre om du ikke ligger under putene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg brukte puter som dyne i natt. Ikke perfekt, men bedre en ingenting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Puter er for å støtte hodet og nakken. Ikke til å ligge på med hele kroppen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har krøllet meg sammen under 2 dyner og en haug med puter. Ligger ekstremt godt. Nesten som en prinsesse! Natta Sikker på at du har skjønt hvordan puter virker? Du ligger bedre om du ikke ligger under putene. Det er fint å ha puten oppå magen. Så må man bare ligge i ro for ellers ramler puta av. Det kjennes så trygt når man er fanget. Blir som å ligge i reimer (ikke at jeg har prøvd det). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har en pute som er full av korner eller noe sånt. Skal være en slags helsting tror jeg, har ikke brukt den på noen år. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg er høy på meg selv. Hodeputer som er som en sekk, for noe dritt!Er du også ... putevar? ta - dum. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har krøllet meg sammen under 2 dyner og en haug med puter. Ligger ekstremt godt. Nesten som en prinsesse! NattaSikker på at du har skjønt hvordan puter virker? Du ligger bedre om du ikke ligger under putene. Var kanskje en dårlig forklaring jeg er helt ubrukelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Neida, så fort kvinnsa blir alene her på natta endrer kafeen seg til å minne om nachspielet fra helvete på Kløfta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg