Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, legene jobber der, legene har lov. Legene gjør det med et mål, derfor har de lov.

Ellerno. x)

de løper ikke fordet de har det travelt eller noe... de løper bare for morro skyld! så det er uretferdig uansett :(

Woohoo.. :p

Skole >.<

Slappe av i soffaen :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg liker det når du kaller meg tante :love:

Flink gutt *klappe på hodet*

:wee:

Blir du like glad av "onkel Rebecca"?

Woohoo.. :p

Skole >.<

Slappe av i soffaen :new_woot:

Haha, jeg misunner deg så utrolig hardt nå!

---

Det er utrolig, jeg har snart jobbet her et halvt år, og jeg har enda ikke forsovet meg :D

Lenke til kommentar

230 kgs. powerhomse, I rest my case.

Eple: skall flere kalle deg tante:P?

Jeg har syv nevøer og nieser, to liksomnieser (stedatteren og datteren til min fetter), min storebror sin dame er gravid, og jeg har clvn og nyhus (som, for the record, begge er eldre enn meg). Jeg vet ikke om jeg trenger flere nevøer/nieser, egentlig.

Lenke til kommentar
det er helt sant! jeg var lege på akutten sist sommer jeg :ph34r:

Tror deg fremdeles ikke helt...

Men, vi kan gjøre en deal. Gi meg legen din, så jeg kan få litt fri, så skal du få løpe så mye du vil i gangene på akutten. Men ikke si noe til Dismayed eller Eplefe. :ph34r:

Lenke til kommentar
Tror deg fremdeles ikke helt...

Men, vi kan gjøre en deal. Gi meg legen din, så jeg kan få litt fri, så skal du få løpe så mye du vil i gangene på akutten. Men ikke si noe til Dismayed eller Eplefe. :ph34r:

vet ikke helt om jeg vil gi deg legen min... han er jo så kooos (L)

Lenke til kommentar

230 kgs. powerhomse, I rest my case.

Eple: skall flere kalle deg tante:P?

Jeg har syv nevøer og nieser, to liksomnieser (stedatteren og datteren til min fetter), min storebror sin dame er gravid, og jeg har clvn og nyhus (som, for the record, begge er eldre enn meg). Jeg vet ikke om jeg trenger flere nevøer/nieser, egentlig.

Nom nom, en deilig liten powerhomseklump på 230kg *rawr*

----

Damn, gleder meg til jeg kommer hjem. Ny episode med CSI Miami i 720p som venter ^^, Og btw, om noen har sett den siste episoden med American Dad; enig i at den var helt hysterisk morsom? :D

Lenke til kommentar
Nom nom, en deilig liten powerhomseklump på 230kg *rawr*

----

Damn, gleder meg til jeg kommer hjem. Ny episode med CSI Miami i 720p som venter ^^, Og btw, om noen har sett den siste episoden med American Dad; enig i at den var helt hysterisk morsom? :D

You know I wub you. Og vi har jo så gøye leker når jeg sitter barnevakt. *winkwink*

(Vi sier ikke noe til mamma, gjør vi vel? ;))

Og JA! American Dad :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...