Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Når vi er inne på det, er du en av de som mener at det offeret selv som velger å bli voldtatt eller misbrukt?

Dette diskuterer jeg ikke.

Da synes jeg du skal være forsiktig med å uttale deg. Sånt til neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer og litt på hvem som har informert deg om bakgrunnen til mine problemer. Årsaken til overmoden sine var ren gjetting fra min side

Du er flink til å gjette. Men du ønsker at andre ikke skal uttale seg om ting de ikke vet, så da syns jeg du skal gjøre det samme. Burde jo være en logisk tankegang for en som tenker som deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har ikke sagt du skal vite noe, men når du skiver at ingen andre har mer selvpåførte problemer enn meg, begynner jeg nesten å lure om du tror du vet. Trenger ikke betyr at jeg har hatt en sånn oppvekst, men man bør være forsiktig med sånt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes egentlig at usunt kosthold er en ganske logisk grunn til overvekt jeg, men for all del kan det være du har en alvorlig sykdom så beklager om det er tilfellet

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt du skal vite noe, men når du skiver at ingen andre har mer selvpåførte problemer enn meg, begynner jeg nesten å lure om du tror du vet. Trenger ikke betyr at jeg har hatt en sånn oppvekst, men man bør være forsiktig med sånt

Du er veldig flink til å suttre over at folk oppfører seg akkurat sånn som du selv er

Endret av Overmoden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

At du blir kalla løs har ingenting med oppveksten din å gjøre. Det er KUN basert på det du selv skriver her inne.

Det er ikke det jeg prøver å diskutere nå. Jeg sikter til det du sa om at jeg har skyld i mine egne problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg viser bare hvordan det er

Men hvordan kan du klage da? Da har du jo faktisk ingen grunn til å sitte å sitte der å sippe

Jeg begynte sippinga før drittoppførselen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...