Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 lmao Men jeg kan leke lei meg, om det får deg til å føle deg bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Får ikke nytelse av å gjøre andre lei seg, i motsetning til visse andre Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Får ikke nytelse av å gjøre andre lei seg, i motsetning til visse andre Men hvorfor prøvde du da? Snakk om å sløse vekk en potensiell fornærmelse Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Får ikke nytelse av å gjøre andre lei seg, i motsetning til visse andre Problemet ditt er at du er overvektig og frekk 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine er Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine er Du er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her. 5 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Haha. Jeg har problemer med å sove. Så du bommet der. Igjen. 3 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Du er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her. Jeg skjønner at du gjør alt dette for oppmerksomhet, eller i noen tilfeller penger, men det mange bedre måter å få desse to tingene på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 The Vanishing of Ethan Carter ass, for en grafikk! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine er Du er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her. Jeg solgte aldri en brukt truse. Men ja nekter ikke at jeg har masse problemer med både med det ene oh det andre, men har iallefall bedre grunn til mine problemer enn usunt kosthold og dårlig oppdragelse Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 The Vanishing of Ethan Carter ass, for en grafikk! Er spillet bra eller er det bare eyecandy? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine erDu er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her. Jeg solgte aldri en brukt truse. Men ja nekter ikke at jeg har masse problemer med både med det ene oh det andre, men har iallefall bedre grunn til mine problemer enn usunt kosthold og dårlig oppdragelse Nå synes jeg du skal holde kjeft, rett og slett. Du kan mye mer for dine problemer enn noen av oss. Det er mye som burde blitt gjort av dine foreldre også, tydeligvis. Makan. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det virker spennende. Ikke fått testet det så mye, men folk virker nå fornøyd. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine er Du er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her.Jeg solgte aldri en brukt truse. Men ja nekter ikke at jeg har masse problemer med både med det ene oh det andre, men har iallefall bedre grunn til mine problemer enn usunt kosthold og dårlig oppdragelse Men godt vi er to som har dårlig oppdragelse. Egentlig burde vi stå sammen, vi to. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor kan ikke alle sammen bare være venner? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg fortalte bare hva problemene dine erDu er en 18 år gammel jente som driver med camshow, selger brukte truser og skriver om dine onaneringsrutiner på et forum. Du er den med problemer her.Jeg solgte aldri en brukt truse.Men ja nekter ikke at jeg har masse problemer med både med det ene oh det andre, men har iallefall bedre grunn til mine problemer enn usunt kosthold og dårlig oppdragelse Nå synes jeg du skal holde kjeft, rett og slett. Du kan mye mer for dine problemer enn noen av oss. Det er mye som burde blitt gjort av dine foreldre også, tydeligvis. Makan. Når vi er inne på det, er du en av de som mener at det offeret selv som velger å bli voldtatt eller misbrukt? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor kan ikke alle sammen bare være venner? MODERATOR LINDA PLAGER MEG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Lurer og litt på hvem som har informert deg om bakgrunnen til mine problemer. Årsaken til overmoden sine var ren gjetting fra min side Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Når vi er inne på det, er du en av de som mener at det offeret selv som velger å bli voldtatt eller misbrukt? Dette diskuterer jeg ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har dere forslag til sanger jeg kan legge til her? https://www.youtube.com/playlist?list=PLy6eylXZJw23oJFAx4-b0HmLaw8slX3c_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg