Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) off angrar eg skulka skulefaen i dag Kjipt, kvifor gjorde du det? Kexxylol Endret 4. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg oppdaget nettopp eneste grunnen til å se på McGyver. De har så bak mål heite hårfrisyrer i den serien. *drool* Akkurat sann som meg Neida.. jeg har bare lang lugg (helt ned til haken), og langt bake.. Selvfølgelig, langt på sidene også.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er Daft Punk kult? Spør disse tøffe robotene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er Daft Punk kult? Dumt spørsmål. DUMT. Ja, selvsagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er Daft Punk kult?Yeis. Yeis it is.Herregud, kjæresten min er teit. :| Han reiser til Afrika i morgen, og så bruker han oppmerksomhet som egentlig er min til å pakke. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ha ha ha. Hvor langt er det fra Tvedestrand til Arendal / Tromøya? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 off angrar eg skulka skulefaen i dag Kjipt, kvifor gjorde du det? Kexxylol orka ikkje.. L4r5: hmmm.. nei det tørr eg ikkje, eg hadde blitt mobba som fan!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eg sat på albumet «Discovery», og første songen var winz. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ha ha ha.Hvor langt er det fra Tvedestrand til Arendal / Tromøya? 28.4 km. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 off angrar eg skulka skulefaen i dag Kjipt, kvifor gjorde du det? Kexxylol orka ikkje.. Kjipt, eg må kanskje operere øyret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hmm, litt langt. Nesten 3 mil. Ja ja, om søss er villig til å kjøre så, evt. bo komfortabelt fremfor å bo på ei lita hytte på 12 kvadrat ... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Pachyrhinosaurus. And it's done hoho Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kul tegning, Lise! *vil også ha dinosaurustegning* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan'ke du tegne Denver til meg Lise? Kan du, kan du, kan du? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan'ke du tegne Denver til meg Lise? Kan du, kan du, kan du? Jeg hadde glemt denver!! Jeg elsket den serien im on it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 L4r5: hmmm.. nei det tørr eg ikkje, eg hadde blitt mobba som fan!! So? Må ikke la det stoppe deg. Da har mobberne vunnet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 YAAAWHAAHWOWKEWAEOKWAHOOOOO!!!! Tv2 har sluttet å sende drittprogrammet "wachera" elns, og sender nå "everybody hates chris" igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lise, hva med noe fra Dinotopia eller The Land Before Time? Spike eller Duckie f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg