Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt forferdelig smerte i armen. AAAAARGHHHH! Urge to kill... rising....

Legevakt fort, det kan være hjertet :(

Neida, det er ikke det. Det er i albuen. Du vet den følelsen du får i albuen etter at du har dunket borti noe og du får støt? Det er sånn, bare helt lammende. Klarer ikke å holde telefonen engang. Irriterende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg noen sinne skulle bytte navn, ville det nok blitt til Lars Sokrates. Jeg skulle egentlig hete Lars, men mamma fikk viljen sin og så ble det Sjur i stedet. Minstesøss skulle hett Tarald Menelai elns hvis hu ble gutt, men det ble hu (heldigvis) ikke, så nå går hu og maser om å kalle en av sine fremtidige sønner det.

For øvrig er det helt greit å være stappet på hjemmelaget pizza.

Tomatsaus (første gang på flere måneder, bruker vanligvis crème fraîche), kjøttdeig, bacon stekt på lav varme over lang tid, langtidsmodnet strandaskinke, ananas, jarlsberg, mozzarella og parmesan.

Og en kald Hansa fatøl ved siden av.

Jeg het faktisk Aslak i noen uker. Thank fuck at foreldrene mine byttet.
Lenke til kommentar

For øvrig er det helt greit å være stappet på hjemmelaget pizza.

Tomatsaus (første gang på flere måneder, bruker vanligvis crème fraîche), kjøttdeig, bacon stekt på lav varme over lang tid, langtidsmodnet strandaskinke, ananas, jarlsberg, mozzarella og parmesan.

15073%20-%20Dean_Ambrose%20absolutely_Di

Og en kald Hansa fatøl ved siden av.

1398472181877.jpg

Alt for å irritere deg og gjøre deg frastøtt og kvalm, kjære Lycos. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Vi hadde en jente på barneskolen som hadde down-syndrom eller noe sånn, og guttene brukte å rime navnet hennes (samme som deg, Overmoden), med sykdommen.

:huh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...