Realzi Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg skal se Orange is the New Black. Så er det Sacriel stream senere. Wuhu! Orange is the New Black er faktisk ingen dårlig serie. har sett på det nå i 3 timer, er på siste episode i sesong 2 nå. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 vil også bytte navnDu har jo syykt fint navn IRL vertfall.. Det må du IKKE bytte! Vurderer å fjerne det andre hehe men har funnet ut at jeg vil ha det siden det er arvet:DDD bruker bare det ene uansett så thats ok Ps jeg maler vegg flink Andre delen av navnet er jo det fineste! Kunne ønske det var mitt fornavn Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Siste bokstav i navn nr2 er "E"? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Snap meg da folkens. Lover å ikke sende nakensnaps. Icemoon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Andre delen av navnet er jo det fineste! Kunne ønske det var mitt fornavn Hva er galt med ditt fornavn? Endret 27. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Siste bokstav i navn nr2 er "E"? Ja, og første er "A". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg ser på Avengers, serien på Netflix. Kjempegøy. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Snap meg da folkens. Lover å ikke sende nakensnaps. Icemoon(y) Siste bokstav i navn nr2 er "E"? Ja, og første er "A".Da kjenner jeg identiteten. Jeg er rimelig fornøyd med stalke evnene mine. Vel. Bbl Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ingen slår mine stalking-skills når jeg skulle sende blomster til Overmoden.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Du fikk infoen fra folk som kjente ho? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Vurderer å fjerne det andre hehe men har funnet ut at jeg vil ha det siden det er arvet:DDD bruker bare det ene uansett så thats ok Jeg liker det andre navnet ditt. Synes det er et svært fint navn. Om jeg noen sinne skulle bytte navn, ville det nok blitt til Lars Sokrates. Jeg skulle egentlig hete Lars, men mamma fikk viljen sin og så ble det Sjur i stedet. Minstesøss skulle hett Tarald Menelai elns hvis hu ble gutt, men det ble hu (heldigvis) ikke, så nå går hu og maser om å kalle en av sine fremtidige sønner det. For øvrig er det helt greit å være stappet på hjemmelaget pizza. Tomatsaus (første gang på flere måneder, bruker vanligvis crème fraîche), kjøttdeig, bacon stekt på lav varme over lang tid, langtidsmodnet strandaskinke, ananas, jarlsberg, mozzarella og parmesan. Og en kald Hansa fatøl ved siden av. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Du fikk infoen fra folk som kjente ho? Fikk bare navnet! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Sjur er i det minste unikt. Kjenner ingen andre som har blitt tildelt det navnet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har en helt forferdelig smerte i armen. AAAAARGHHHH! Urge to kill... rising.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg kjenner en som heter Skjalg. Det er rimelig spesiellt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) For øvrig er det helt greit å være stappet på hjemmelaget pizza. Tomatsaus (første gang på flere måneder, bruker vanligvis crème fraîche), kjøttdeig, bacon stekt på lav varme over lang tid, langtidsmodnet strandaskinke, ananas, jarlsberg, mozzarella og parmesan. Og en kald Hansa fatøl ved siden av. Endret 27. september 2014 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har en helt forferdelig smerte i armen. AAAAARGHHHH! Urge to kill... rising.... Legevakt fort, det kan være hjertet Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg kjenner en som heter Skjalg. Det er rimelig spesiellt. Han som tok piercingen på meg het sjalg Otto. Verdens kuleste navn. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har en helt forferdelig smerte i armen. AAAAARGHHHH! Urge to kill... rising.... Legevakt fort, det kan være hjertet Armsmerter har ofte ikke noe med hjerter på damer å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ingen slår mine stalking-skills når jeg skulle sende blomster til Overmoden.. Jeg forstår det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg