j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eplefe for le prez! *rocke ut til Denver-introen på jutub* Jeg har Denver-episoder all mass på VHS. Må få det over på DVD mens de fortsatt funker. Du... kan ikke få de ut som torrents, da? ^^ Har faktisk en original Denver-DVD hjemme =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg føler Lars er den kuleste fyren i verden. Jamen, DET har du rett i. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg føler Lars er den kuleste fyren i verden. Jamen der tar du feil. Det er nemlig clvn Ah, men Laaars, daaa Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bah, nå skal jeg bare holde kjeft og sjekke når bussen min går, for jeg vil ikke leke med dere. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg må nesten ta side med L4r5; Barney er awesome shit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bah, nå skal jeg bare holde kjeft og sjekke når bussen min går, for jeg vil dra til østlandet og leke med dere. Så koselig da. Tror det går tog også. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Pachyrhinosaurus. Det er åpenbart feil, Styracosaurus er mye kulere! Shæiz! Takk for tipset! Eg skal lese litt om den, så kanskje den blir min nye favoritt. Dusje, snakkast. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Teitinger. Jeg skal være tøff og dra til fedje, der jeg skal se revy og greier! Hah! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ah, men Laaars, daaa Du er jo like kul som meg så vi ruler gata. Vi whealer og dealer. Ska' det værra en kebab? Teitinger. Jeg skal være kjip og dra til gokk, der jeg skal drikke dårlig hjembrent og klippe sauer! Hah! Synes det der hørtes fryktelig kjedelig ut jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Æsj. jeg kom ikke inn på skolen i danmark :( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bæsj, Lars. Bæsj. *gå og spore opp bussruter* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ah, men Laaars, daaa Du er jo like kul som meg så vi ruler gata. Vi whealer og dealer. Ska' det værra en kebab? Vi ruler liksom gata! --- Noen som så gårsdagens South park-episode? Vilt bra! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi ruler liksom gata! Ja visst faen. Kammerat! Noen som så gårsdagens South park-episode? Vilt bra! [yotube]aXagv-kZiLs[/yotube] Ja den var genial! Herlig harselering med skriverstreiken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg står og vipper mellom to ytterpunkter. Skal jeg invitere Polsemannen inn i DNFK eller be en moderator kjøre IP-sjekk? Begge deler virker gøy. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 off angrar eg skulka skulefaen i dag Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Idag var en morsom dag. eller, ikke så morsom, men litt morsom. Læreren krangla med en elev, og ikke bare litt, men så høyt at vi hørte det gjennom veggen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har en ide til hvordan du kan tjene penger Schnell. Du kan ta med deg vafeljern og selge vafler på skolen. Du får sikker solgt dem for 10kr stykket. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg oppdaget nettopp eneste grunnen til å se på McGyver. De har så bak mål heite hårfrisyrer i den serien. *drool* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg