Datasmurf Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ja men jeg vet ikke hvem de er, hvor de er eller noe Ps hva synes dere om intimpiercing Jeg synes det er hot på jenter, og så som så på gutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ja men jeg vet ikke hvem de er, hvor de er eller noe Ps hva synes dere om intimpiercing Jeg synes det er hot på jenter, og så som så på gutter.Jeg ogDet ser litt random ut da føler jeg men er litt cool Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Er så deilig med helg atte aiaiai Herlig! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Digger den låta der. edit: Lite lyst til å jobbe nattevakt Endret 26. september 2014 av Vowels Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 God kveld. Gjør enda et forsøk. Sist jeg skrev for en ukes tid siden, så ble det med "Hei, her er jeg", så glemte jeg å sjekke igjen. Blåser opp til storm i Trondheim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg var i Fosnavåg tidligere i dag. Regnet og blåste helt alright, og fikk telefon fra noen værfaste folk der oppe som må "ned på alle fire for å ikke bli blåst overende". Høres gøy ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Oi, såpass. Sånn er det ikke her. Er ufattelig mørkt på himmelen, utenom flekker med normal farge. Blåser greit og, men ikke så ekstremt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ja men jeg vet ikke hvem de er, hvor de er eller noe Ps hva synes dere om intimpiercing Det kan jo se bra ut, men jeg synes det blir litt i veien når man skal ned og leke litt med munnen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 XML er "absolutely disgusting", lyc? Annet enn overhead (i forhold til JSON, i det minste), så er XML supert. Ja. Det er verbost, ekkelt, fullt av hull og uleselige spesifikasjoner, latterlige scopes og i det hele tatt et latterlig format. Det er ikke bra til noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Lastet ned femten eppiser av Verdibørsen. Beste norske podcasten. Anbefales Wise words from the departingEat your greens, especially broccoliRemember to say "thank you" for the things you haven't hadBy working the soil we cultivate the skyWe embrace vegetable kingdom Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tror ikke jeg skal hive meg på verken Haskell eller noen former for C. Prøvde meg på C++ i sin tid, men det lå virkelig ikke for meg. XML har jeg i det minste en del erfaring med. XML er ikke et programmeringsspråk. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Har xml opplegg på pensum i år, Lycan. Kan hende jeg trenger litt hjelp. Skjønner nada :/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Var på butikken så mangler dama foran meg 2 kr så sa han i kassen at han kunne betale så ble hun så glad at hun hoppet og jublet hahah cute<33 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tror ikke jeg skal hive meg på verken Haskell eller noen former for C. Prøvde meg på C++ i sin tid, men det lå virkelig ikke for meg. XML har jeg i det minste en del erfaring med. XML er ikke et programmeringsspråk. Nei, jeg er fullstendig klar over det, men det er tydeligvis noe man trenger for apputvikling for Android ifg. de ørten tutorialene jeg har kommet ut for, samt developer.android.com. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Nei, jeg er fullstendig klar over det, men det er tydeligvis noe man trenger for apputvikling for Android ifg. de ørten tutorialene jeg har kommet ut for, samt developer.android.com. Tror ikke jeg skal hive meg på verken Haskell eller noen former for C. Prøvde meg på C++ i sin tid, men det lå virkelig ikke for meg. XML har jeg i det minste en del erfaring med. XML er ikke et programmeringsspråk. http://www.reddit.com/r/Android/comments/2dofph/just_published_my_first_app_a_comprehensive_guide/ Du kan jo sjekke den linken der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Back, nå: nytt på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 jaa Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 holdt nettopp på å kjøpe en nakenvideo av meg selv men så tenkte jeg neinei skal ikke la noen tjene mer enn nødvendig på meg Hvorfor skulle du ville kjøpe en film av deg selv? Viktig å poste det for å opprettholde sin relevans her på forumet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det er nå greit nok. All PR er god PR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg