Kea Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 snip Det er uansett ikke poenget. Men drit, orker ikke diskutere dette mer. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 snip Det er uansett ikke poenget. Men drit, orker ikke diskutere dette mer. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Noen, dytt meg ut av døra så jeg ikke kommer for sent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 På vei hjem. Endelig. Skal game så jææææævlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Av og til trenger man ikke mer enn et par minutter for å avgjøre om noen er udugelige. Også kommer de rike som faen 10 år senere og viser deg fingeren mens du sitter der bak kassa. For noe piss snakk. Uavhengig av hvilken funksjon man har i dagliglivet kan man være ubrukelig. For noe piss snakk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg er i sengen. Flytta inn i senga eller? Syns du tilbringer i overkant mye tid der Sykemeldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Er så trøtt klarernikke Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Av og til trenger man ikke mer enn et par minutter for å avgjøre om noen er udugelige. Også kommer de rike som faen 10 år senere og viser deg fingeren mens du sitter der bak kassa. For noe piss snakk. Uavhengig av hvilken funksjon man har i dagliglivet kan man være ubrukelig. For noe piss snakk. jeg har jobbet med alt mulig av folk og lært opp folk som minner meg om meg selv, og du ville bli overasket hvor lett det er og få liv i folk VISST DU GIR FAEN i de du jobber med. Lev i din egen lille boble og drit i resten av verden rundt deg, Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ikke at vektnedgang var målet for sykehusoppholdet, men kan ikke klage når vekten viser - 1,2 kg. #fatgoingskinny Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Sykemeldt. Ukult! *sender et lass med "god bedring" i posten* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Takk. Ny behandling av skulder/nakke i dag. Gruer meg, for det gjorde inni helvetes vondt på onsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tanntråd i rææævaaaaaa Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tanntråd i rææævaaaaaa http://www.wikihow.com/Floss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (; Er glad i dag er on the top of the world skal danse meg i vei til skolen hade<333 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fuck. Våkna nå. GG. Her har jeg klart å opprettholde en normal døgnrytme i to uker og så skjer dette. >< Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fuck. Våkna nå. GG. Her har jeg klart å opprettholde en normal døgnrytme i to uker og så skjer dette. >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Konge er jeg nok ikke akkurat, det er ikke mye positivt med å komme tre timer for sent på jobb. Sånn sett kan jeg jo ta det ut av onsdagen, da jeg satt 4 timer overtid for å fikse en film av noen latviske arbeidere som jobba svart på nabobygget (øyeklinikk), men det er likevel en kjedelig ting. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Må slutte å sitte under dyna og lese bøker hele natta Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Konge er jeg nok ikke akkurat, det er ikke mye positivt med å komme tre timer for sent på jobb. Sånn sett kan jeg jo ta det ut av onsdagen, da jeg satt 4 timer overtid for å fikse en film av noen latviske arbeidere som jobba svart på nabobygget (øyeklinikk), men det er likevel en kjedelig ting. 3 timer for sent på jobb, det har jeg aldri hørt om i hele mitt liiiv. WTF MAN! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Sov 12 timer i natt. Det føltes godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg