Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så frustrert jeg er. Da jeg skulle begynne der jeg jobber, sa sjefen at det ikke var noe fast jobb å få. Det var ikke noen stillinger jeg kunne gå inn i eller søke på. Så nå, en uke etterpå har hun ansatt to nye folk... og er tydeligvis bestiser med den ene. Teit.

Ja slik er det overalt, rart de fleste er her inne på Diskusjon .no, fordi de finner bare 50 % stillinger som varer 2 måneder.

Jeg jobbet i en stor Elektro butikk, og husker de hadde for mange folk, så leide sjefen in 7 ekstra folk for og luke ut de dårlige, og de fleste var bare tilkallings vakter, slik at de kunne holde på og plukke ut ansatte og presse ut de som ikke gjorde bra nok jobb, husker for hver person som ble tvinget til og slutte som kom de med klage brev til sjefen og noen var veldig verbale mot sjefen.

Glad jeg slipper og jobbe i slike dritt salgs butikker.

Lenke til kommentar

Faen så frustrert jeg er. Da jeg skulle begynne der jeg jobber, sa sjefen at det ikke var noe fast jobb å få. Det var ikke noen stillinger jeg kunne gå inn i eller søke på. Så nå, en uke etterpå har hun ansatt to nye folk... og er tydeligvis bestiser med den ene. Teit.

Sikkert noen i Juss-delen av forumet som har et par tips å komme med i den sammenhengen der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke tenkt på at hun kanskje bare tilpasser seg din tankegang så mye som mulig for å tekkes deg mest mulig?

Er fort det man gjør med internett-kjærester og. Man tillegger dem litt ekstra egenskaper som passer med slik man er selv. Også rakner det når det ikke er sånn i virkeligheten.

Men whatever, good for you.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du har ikke tenkt på at hun kanskje bare tilpasser seg din tankegang så mye som mulig for å tekkes deg mest mulig?

Er fort det man gjør med internett-kjærester og. Man tillegger dem litt ekstra egenskaper som passer med slik man er selv. Også rakner det når det ikke er sånn i virkeligheten.

Men whatever, good for you.

Det var det første som slo meg. Har møtt hun flere ganger irl, søk opp på hvordan du kan se om folk lyver, og hvordan man kan se på kroppen om noen er seksuelt tiltrukket til deg.

Har også lest alt for mye bøker om psykologi og studert for mye behaviorism.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Sikkert noen i Juss-delen av forumet som har et par tips å komme med i den sammenhengen der.

Jeg har nok ikke noen rettigheter her, dessverre. Bare irriterer meg sånn over det.
Lenke til kommentar

Det er nok ingen automatikk i at adecco-vikarer skal få fast ansettelse i bedrifter de har jobber et par uker nei.

For det første har bedriften inngått en kontrakt med vikarbyrået, så de har faktisk ikke lov til å "stjele" deg, da du er ansatt i vikarbyrået.

Hvis de du jobber hos vil gi deg fast ansettelse må de først kjøpe deg fri fra Adecco, og bryte kontrakten med dem.

Det er derfor bedrifter liker adecco-vikarer, de er ikke ansatt hos dem selv, men hos byrået, så de er lette å si opp på veldig kort varsel igjen og har ikke 3 mnd oppsigelsestid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...