dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Man får ikke bruke hudkrem på kjøkkenet. Og ang. klokka må du gå inn på forumforsiden for å stille den. Tror den gjør det automatisk! Klokka er 13:59 Endret 4. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er klokka egentlig? Her er klokken egentlig? Her er den 12:53, på datan min er den 14:57, og på mobilen 13:55. hahahaa xD Den er 1400 nå Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Du ville ikke jobbe et sted de brukte fett som hudkrem, men du kan gjerne bruke hudkrem selvom mye av det som er i den er fett? Edit: fett, ikke hudkrem... Endret 4. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 pepsi max eller farris? O.o Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Du ville ikke jobbe et sted de brukte fett som hudkrem, men du kan gjerne bruke hudkrem selvom mye av det som er i den er fett? Edit: fett, ikke hudkrem... Å herre... Det jeg mente er at om man jobber der blir mat fettete i ansiktet, og huden blir utrolig stygg. Kjenner mange som jobber både på MC og burgern, og de slet mye med uren hud + kviser pga alt fettet+frityren de går i hele dagen! EDIT: Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Endret 4. april 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Pachyrhinosaurus. Endret 4. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Send den via epost! Den får ikke plass, og den blir ekkel om jeg komprimerer den. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 EDIT: Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Barney. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) EDIT: Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Barney. Jeg grein alltid under farvel-sangen som liten Barney var stort i New Zealand back then. Endret 4. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Send den via epost! Den får ikke plass, og den blir ekkel om jeg komprimerer den. x) Hvor bor du? Så kommer jeg og henter den Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Du ville ikke jobbe et sted de brukte fett som hudkrem, men du kan gjerne bruke hudkrem selvom mye av det som er i den er fett? Edit: fett, ikke hudkrem... Å herre... Det jeg mente er at om man jobber der blir mat fettete i ansiktet, og huden blir utrolig stygg. Kjenner mange som jobber både på MC og burgern, og de slet mye med uren hud + kviser pga alt fettet+frityren de går i hele dagen! EDIT: Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Det var da et svært så dumt spørsmål, da svaret er så innlysende. Denver, the last dinosaur Se filmen hos Youtube Endret 4. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 EDIT: Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Barney. å gud. Mulig jeg er trøtt men der lo jeg bra Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er den kuleste dinosauren du vet om? Jeg skal tegne en tegning til min fetter, og jeg tenker tyranosaurus rex. Good? Pachyrhinosaurus. Det er åpenbart feil, Styracosaurus er mye kulere! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eplefe for le prez! *rocke ut til Denver-introen på jutub* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Folk som ikke liker dinosaurer er teite. oO Fixed! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg føler Lars vrir på det jeg sier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eplefe for le prez! *rocke ut til Denver-introen på jutub* Jeg har Denver-episoder all mass på VHS. Må få det over på DVD mens de fortsatt funker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg føler Lars vrir og vender på det jeg sier til alle i kafeen. Nei, det gjør han vel ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg