KinderLinda Returns Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nei nå snurrer jeg her. Kunne sikkert vært gøy for dere, men jeg vil ha flere blomster om jeg blir syk igjen så da. Å jeg oppføre meg. Natta alle dere søtinger Jeg er klar om du trenger mer blomster Sov godt 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det må man tåle. Er det nærmeste kos jeg kommer nå. HahaNatta-klem Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det må man tåle. Er det nærmeste kos jeg kommer nå. Haha God bedring! Håper alt ordner seg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 GOD MORGEN Syng livets sang med meg ! La jesus flyte inn i blodårene og kjenn hans kjerlighet, neida jeg kødder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Fyfaen det var en edderkopp i buksa me Og den daua ikke etter jeg slo ddn 3 ganger med skoen Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Meg og blomstrende. Igjen, tusen takk!! Endret 25. september 2014 av Overmoden 3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Woohoo! Du har ikke lapp over øyet lenger. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nope. Men det er mest pga hun eneste som klarer å sette lappen på rett er ikke her. Hehe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Stakkar Overmoden. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Neida, det går bra. Ikke noe stakkars. Sånn rent bortsett fra at jeg ligger i en sykehusseng Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Overmoden hjerte hjerte hjerte Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Masse kjærleik til meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hotellseng? Hvor har du stukket av til nå?Har flyktet til et Choice-hotell i Ulsteinvik, nordvestlandet. Driver med oppsett av et nytt Thon-hotell i Fosnavåg, og har egentlig gjort det i hele uka. Har vel kommet opp i nærmere 40 arbeidstimer hittil nå, så fullfører vi greiene imorra. Gøy plass å være, men kjipt å gå rundt med sånn plasthatt og refleksvest hele tia. Har du forresten ikke sett det på face? Eller hadde jeg ikke deg på face? Joda, men jeg følger så lite med på Facebook for tiden at jeg så vidt får med meg bursdager. Får jo vallergan for å sove her på sykehuset da jeg bare våkner av imovan . Jeg får vel 10mg og det holder for hele natta og halve dagen. Men i dag fikk jeg valget om jeg ville ha en eller to. Jeg var fornuftig og tok en, men litt nysgjerrige på om når jeg hadde våkna i morgen på to altså Eg prøvde de en periode. Spiste 3 før eg la meg.funka fjell. Sov i 12 timer hver gang. Legen sa de ikke var avhengighets skapende da. Ikke fysisk, men du blir psykisk avhengig fordi du ikke klarer å tenke på å sove uten å ta en pille først. Istedet blir du liggende og irriterer deg over at du ikke får sove, og da er løpet kjørt den natta. Når du forteller folk at de blir psykisk avhengig så blir de det ihvertfall.Please. Det Bytex beskriver er et reelt fenomen.Spør enhver lege. Det kan jeg bekrefte. Jeg har vært avhengig av ting som ikke engang har kjemikalier for å få sove. Musikk, sovemaske, og for tiden podcasts. Det med sovemaske var at jeg måtte bruke det en stund da det var lyst om nettene. Plutselig fant jeg ut at jeg ikke klarte å sove uten, selv når det var mørkt. Det er rart hva man kan lure seg selv til å bli avhengig av altså. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kommer aldri til å forstå hvorfor det er så mange som misforstår navnet mitt, og heller kaller meg Atle. Æsj. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bytt nick til Atle takk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja hvordan kan noe kalle deg et så teit navn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvor f¨r man kjøpt slike? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bytt nick til Atle takk. Godkjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg