darkness| Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Faen er det med alle disse lukkede pollene som dukker opp under Samlivsforumet. Er ikke dette et diskusjonsforum? Må være samme person som lager alle. Er de samme tåpelige spørsmålene om og om igjen. Tydelig at det er en forsmådd dame som lager dem. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er meg. Not 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Aner ikke jeg bruker bare Mine Innlegg..må vel bort og se. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Får jo vallergan for å sove her på sykehuset da jeg bare våkner av imovan . Jeg får vel 10mg og det holder for hele natta og halve dagen. Men i dag fikk jeg valget om jeg ville ha en eller to. Jeg var fornuftig og tok en, men litt nysgjerrige på om når jeg hadde våkna i morgen på to altså Endret 24. september 2014 av Overmoden 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Bare pass på at du ikke blir avhengig av de der. Det er kjipt å ikke klare å sove hjemme fordi man ikke har tablettene der. Det blir en placebo-effekt etterhvert der du føler du ikke KAN sove hvis du ikke har spist en rosa tablett før du legger deg. Selv om du EGENTLIG ikke trenger det blir kroppen og hodet vant til å få det og da blir du liggende og vri deg hele natta. Jeg hadde søvnproblemer/depresjon for noen år siden og fikk et par brett med zopiklone, samme virkestoff som er i imovane. Men etter en mnd gikk jeg jo tom, og fikk da søvnproblemene tilbake fordi jeg stresset meg ut over å ikke ha flere tabletter. jeg var så psykisk innstilt på at jeg ikke kom til å få sove uten tablettene at jeg ikke FIKK sove. Endret 24. september 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg hadde så mye å gjøre istad at jeg ble helt handlingslamma og gjorde ingen av altarnativene 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Får jo vallergan for å sove her på sykehuset da jeg bare våkner av imovan . Jeg får vel 10mg og det holder for hele natta og halve dagen. Men i dag fikk jeg valget om jeg ville ha en eller to. Jeg var fornuftig og tok en, men litt nysgjerrige på om når jeg hadde våkna i morgen på to altså Eg prøvde de en periode. Spiste 3 før eg la meg. funka fjell. Sov i 12 timer hver gang. Legen sa de ikke var avhengighets skapende da. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Satser på at jeg kommer i rute når jeg kommr hjem. Normalt sett så har en halv imovan slått meg ut. Men oppstemthet er desverre en bivirkning Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kan sove 14 timer på 1 så ser ikke poenget med 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Får jo vallergan for å sove her på sykehuset da jeg bare våkner av imovan . Jeg får vel 10mg og det holder for hele natta og halve dagen. Men i dag fikk jeg valget om jeg ville ha en eller to. Jeg var fornuftig og tok en, men litt nysgjerrige på om når jeg hadde våkna i morgen på to altså Eg prøvde de en periode. Spiste 3 før eg la meg. funka fjell. Sov i 12 timer hver gang. Legen sa de ikke var avhengighets skapende da. Ikke fysisk, men du blir psykisk avhengig fordi du ikke klarer å tenke på å sove uten å ta en pille først. Istedet blir du liggende og irriterer deg over at du ikke får sove, og da er løpet kjørt den natta. Det er ingen vits å øke doseringen hvis man ikke trenger det. Legen min sa at noen sovnet bare de luktet på støvet omtrent, mens andre trengte 2 før leggetid for å sovne, så hun kunne ikke si sikkert hvor mye jeg burde ta, det måtte jeg finne ut selv, men maks 2. Endret 24. september 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg er heldigvis så glad i min normale søvn at jeg håper ikke jeg blir avhengig. Men nå deler jeg rom med 3 så er mye bråk da hun ene får medisin i 01 og i 6 tiden og den maskinen bråker så jævlig Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg er heldigvis så glad i min normale søvn at jeg håper ikke jeg blir avhengig. Men nå deler jeg rom med 3 så er mye bråk da hun ene får medisin i 01 og i 6 tiden og den maskinen bråker så jævlig Når jeg var innlagt på sykehus plasserte de meg på et rom med 5 andre. Hun ene var en gammel dame som ropte på Jesus hele dagen og hele natten og sa han måtte komme å hente henne.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ikke fysisk, men du blir psykisk avhengig fordi du ikke klarer å tenke på å sove uten å ta en pille først. Istedet blir du liggende og irriterer deg over at du ikke får sove, og da er løpet kjørt den natta.Når du forteller folk at de blir psykisk avhengig så blir de det ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Bytex vet alt i hele verden. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg er heldigvis så glad i min normale søvn at jeg håper ikke jeg blir avhengig. Men nå deler jeg rom med 3 så er mye bråk da hun ene får medisin i 01 og i 6 tiden og den maskinen bråker så jævlig Når jeg var innlagt på sykehus plasserte de meg på et rom med 5 andre. Hun ene var en gammel dame som ropte på Jesus hele dagen og hele natten og sa han måtte komme å hente henne.. Stakkars dame Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg hadde en lignende mann på rommet en gang jeg var innlagt. Han var blind/delvis blind, litt usikker. Men jeg pleide å våkne av at han skrek og var panisk som faen. Husker at den ene gangen trodde han det var en brann og at han kom til å brenne inne, og en annen gang så var det visst en tyv i døra eller noe slikt. Hjalp ikke at jeg prøvde å fortelle at det ikke var noe. Endte med at sykepleierne trillet han ut på gangen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Minner meg på at jeg må ta tablettene mine. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Når du forteller folk at de blir psykisk avhengig så blir de det ihvertfall.Please. Det Bytex beskriver er et reelt fenomen. Spør enhver lege. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg