*F* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Bestilte nachos på en resturang og det ble servert uten kjøtt, skuff Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Amerikanske nachos er jo noe annet..det er bare chips med en sånn ubeskrevet gulorange gugge som smelter over. Det man får på restaurant er jo bare chips, gulost og litt kjøttdeig. Endret 24. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nachos, fettete og ekkelt? Hva i helvete?Ja, er det ikke smeltet ost og sånne chips-greier? Har egentlig ikke peiling. Som sagt, aldri smakt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nachos er evig digg, når det blir laga ordentlig. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Til dem som ikke kjenner til retten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kjenner hjertet slår litt fortere og blodårene trekker seg sammen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Det er dette jeg forbinder med Nachos. Men jeg ser at det finnes mange varianter og Wikipedia beskriver det som både snacks (bildet over) og middagsrett, kommer an på hva man har i. Endret 24. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Middagsretten inneholder vanligvis et lag med kjøttdeig/litt chili, vanlig gul ost og trekanta chips og rømme ved siden. Det er det du får når du bestiller nachos på TGI fridays, Egon's eller andre spiserier. Den amerikanske snacksen er bare chips dekka i sånn orange "ost". Kjøper du nachos i pose der følger det med en pose pulver som drysses over, og smelter i ovnen. Endret 24. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kjenner hjertet slår litt fortere og blodårene trekker seg sammen. Fordi det er så skammelig godt. Det er lov å mishandle kroppen til det ugjenkjennelige så lenge du har det godt i prosessen. Hedonisme lenge leve. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Ja det er det, tar ofte heller det enn en diger biff når jeg er med på spisesteder med noen. Og plukker vekk chilien. Har tilogmed fått det med en type bønnestuing inni istedet for kjøttdeig. Endret 24. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Confession jeg spiser alltid nachos uten ost Godt du innrømmer at feilen ligger hos deg :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har aldri spist sånn amerikansk nachos med gulorange guffe på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Siden vi snakker om mat, så kan vi jo snakke om mitt middagsmåltid. Forrett: Fiskesuppe (stor). Kelneren spurte om jeg var sikker, siden det var "veldig mye suppe". Viste seg å være nok suppe til et ordinært menneske. Noe jeg ikke er. Hovedrett: Oksefilet og brassiert kjake. Kjaken var seig som en støvel, men oksefileten revner bare jeg la gaffelen på. Sinnsykt godt. Blir nesten sulten igjen av å tenke på det. Dessert: Tilslørte bondepiker. Mye godt i det der. Og alle ingrediensene er ferske og sånt. Smakte jævlig godt og friskt. Er mektig imponert over restaurenten på hotellet her. Så det. Nå ligger jeg i hotellsenga, stappmett og i godt humør. Og så driver nettleseren og retter til engelsk. Hvor faen var det jeg skrudde av det igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Hotellseng? Hvor har du stukket av til nå? Endret 24. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Confession jeg spiser alltid nachos uten ost Godt du innrømmer at feilen ligger hos deg :] Innrømmer at det er noe galt med meg som spiser nachos, pizza, lasagne og alt uten ost 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hotellseng? Hvor har du stukket av til nå?Har flyktet til et Choice-hotell i Ulsteinvik, nordvestlandet. Driver med oppsett av et nytt Thon-hotell i Fosnavåg, og har egentlig gjort det i hele uka. Har vel kommet opp i nærmere 40 arbeidstimer hittil nå, så fullfører vi greiene imorra. Gøy plass å være, men kjipt å gå rundt med sånn plasthatt og refleksvest hele tia. Har du forresten ikke sett det på face? Eller hadde jeg ikke deg på face? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Pudding-gutten som ikke klarte å sjonglere 3 jenter på en gang , for en pyse......det var jo peanuts for Elvis , lol Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Du skal være temmelig sterk i armene for å sjonglere 3 jenter på en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Nu skal jeg bli fit Ivan Drago : "If he dies , he dies" (lol , ja...."sjonglere") Endret 24. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=Lq6LLI9IeOI Heftig sak, men jeg hører ikke alt de sier: SOS, SOS Captain we are lost the ship is ***ing in the sea by ****** lifeboats here and lifeboards there hear the shrieks and moans the captain cries: all hands on deck and says in mournful tones: oh how i wish i was in sedalia sedalia, tonight oh they got some squirrels??? in sedalia sedalia tonight well you can pick a morning ** up off the sidewalks of Sedalia **** oh how i wish i was in sedalia sedalia, tonight doctor smith, doctor white, doctors brown and jones have all decided to operate on Barney Google's??? bones doctors here and nurses there and they're all dressed to kill and then he mumbles through his teeth I'll read you my last will oh how i wish i was in sedalia sealia, today oh they got some ragtime in sedalia sedalia today you can eat right off the flooria** they got ** on *** well I wish I was in Sedalia Sedalia, tonight one more verse, my favourite: ** McCann is a ** man he's got a jelouas wife he's in love with the ***est girl and he leads a double life wife kicks inn, catches him she's all set to kill *** I'll read you his last will: oh how i wish i'd been in sedalia sealia, tonight oh ain't got no women that kill you in sedalia sedalia tonight well you can pick a morning ** up off the sidewalks in front of the ragtime storia oh how I wish I was in Sedalia Sedalia, tonight Endret 24. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg