Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke spilt på 5 år sånn ca. helt til jeg begynnte igjen for noen dager siden.

Trist hvor fort CS ble glemt etter Call of Duty. CS har ikke fått legende status som de fleste store spill har fått fra den tiden.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke spilt på 5 år sånn ca. helt til jeg begynnte igjen for noen dager siden.

Trist hvor fort CS ble glemt etter Call of Duty. CS har ikke fått legende status som de fleste store spill har fått fra den tiden.

Hæ? Har ikke CS legendestatus?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nope. Counter Strike er jo så gigantisk, samme som Warcraft 3, er så mye modes og mods som har laget enda mer populære spill.

Men har vert på de fleste forum og sider de siste 4 årene , og jeg har aldri hørt noen sette pris på hva CS gjorde slik andre gamle spill får.

Noen som husker Rocket Crowbar ?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Det har vel noe med at de som var med på legendetiden har kjøpt seg hus, stasjonsvogn, hund og unge...

Men jeg vil fortsatt si at det har mer legendestatus enn det CoD har.

Det spilles da fortsatt veldig aktivt konkurranser i CS også.

Jeg har ingen hund :(

Unge blir jeg aldri og få meg. er kanskje derfor jeg er den eneste som snakker om det.

Lenke til kommentar

Nope. Counter Strike er jo så gigantisk, samme som Warcraft 3, er så mye modes og mods som har laget enda mer populære spill.

Men har vert på de fleste forum og sider de siste 4 årene , og jeg har aldri hørt noen sette pris på hva CS gjorde slik andre gamle spill får.

Du velger å ikke gi legendestatus til CS, fordi det er gigantisk... Ehm. Ja, hvorfor er det så gigantisk? Jeg vil da si at legendestatusen har noe å si her.

1.5, og til dels 1.6 markerte storhetsperioden til CS. På et tidspunkt så satte de faktisk e-sport på dagsordenen. Du nevner de fire siste årene. Da var CS, som e-sport, på vei nedover. Tror jeg registrerte meg på gode gamle Catch-Gamer i 2005. Det var tider det.

Lenke til kommentar

Du velger å ikke gi legendestatus til CS, fordi det er gigantisk... Ehm. Ja, hvorfor er det så gigantisk? Jeg vil da si at legendestatusen har noe å si her.

1.5, og til dels 1.6 markerte storhetsperioden til CS. På et tidspunkt så satte de faktisk e-sport på dagsordenen. Du nevner de fire siste årene. Da var CS, som e-sport, på vei nedover. Tror jeg registrerte meg på gode gamle Catch-Gamer i 2005. Det var tider det.

Jeg synes jo spillet er legende, men jeg hører ingen snakke om det.

Husker jeg og beste kompisen min stod opp 2 timer tidligere sån at vi kunne spille ilag før skole bussen kom. vi hadde sykt med kart og modes, husker et kart, hvor man kunne fly helicopter og være aliens, genial mod, og et kart hvor man måtte gjemme seg i et gigantisk bygg, og en spiller kunne skyte vekk veggene, så man endte opp med og springe som galinger for og gjemme seg i bygget før man ble sett,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...