KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Men jeg ser bare fotball på TV.. Ingenting ellers. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Du får reise til England og se kampen live. Vi har en kar på jobb som gjør det 4-5 ganger i året med Chelsea. Det pleier å koste rundt 5000 totalt med hotellovernatting. Han sier ingenting kommer i nærheten av å være fysisk på et stappfullt stadion med fans som roper supportersanger frem og tilbake hele tiden. Edit: men det er vel litt seint hvis kampen går i kveld ^^ Endret 23. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Men jeg ser bare fotball på TV.. Ingenting ellers. Kjenner du ingen med fotballkanalene da? Vår familie er ganske glade i tv-titting, så her er det ikke mangel på kanaler, om det så er film eller sport. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Så hva skjer i kveld ? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Regner med det blir skype-party i natt. Ellers veldig lite her. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skal spise Nachos senere, men er ikke sulten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg skal være på jobb til 22:30, så dra hjem og spille Archeage halve natta og så legge meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er overbevist om at jeg har vært med på slankekrigen med skjult kamera Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg skal være på jobb til 22:30, så dra hjem og spille Archeage halve natta og så legge meg. VI har ganske likt "schedule". Er ferdig på jobb til samme tid, og bruker natten til å spille, så legge seg, stå opp, repeat. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Premiere på ny sesong av TBBT om et lite kvarter. Gleder meg. ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som er med på en Age of empires II HD en kveld? (ikke i dag) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg! Jeg elsker AoE! Har det ikke, men kan kjøpe. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som er med på en Age of empires II HD en kveld? (ikke i dag) Det er som Risk med at man aldri blir ferdig med spillet, husker vi hadde en 6 timers runde engang, og enda var vi ikke ferdig. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen her som spiller Company of Heroes forresten? Det første + Tales of Valor og Opposing Fronts. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg har det, men har dessverre spilt det alt for lite. Startet på campaign en gang, men ble ikke mye før jeg sluttet. Husker ikke hvorfor. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Brorn min hadde LAN hjemme en gang (da vi bodde med mor&far), og da hoppa jeg inn i lokalnett-servern dems og spilte med de fra andre siden av huset. 4 mot 4. Jeg ble så lei etter 4-5 timer at jeg brukte alle ressursene på Minutemen og sendte de inn i basen til en av de. Klarte å brenne ned alle bygningene hans. Lættis. Dette var AoE III. Endret 23. september 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Husker jeg lanet The Battle for Middle-earth II med Jack Burton når vi var mindre. Var fett i starten, helt til han vant hver jævla gang. Knus. Knus. Knus. Faen for et gedigent fittetryne han er. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Husker jeg lanet The Battle for Middle-earth II med Jack Burton når vi var mindre. Var fett i starten, helt til han vant hver jævla gang. Knus. Knus. Knus. Faen for et gedigent fittetryne han er. Jaaaaaa, det var dødsmorsomt. Dessverre er jeg overlegen deg på alt her i verden, men det går bra for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Du skulle kommet til helga, på fredag er det FIFA 15 på PS4 hos Åsmund før Deathhammer + Diskord + Morbo.Blir så bra! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, FIFA på PS4 hos Åsmund høres knall ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg