Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Haha, har ikke noen nå, men legger planer for fremtiden. Driver og øver meg på bli golddigger.

Du har jo utseendet med deg, så du kan gjøre som ei jeg kjenner. Hu leier seg ut som jentevenn (ikke noe snusk eller slikt), bare henger med rikfolk rundt om i verden. Vært mye i Dubai i det siste, men også St. Tropez, Marbella, New York, LA, Milano etc. Bare loker rundt og er pen sammen med en eller annen ensom (gammel) fyr (gris).

Får gaver, penger og reise rundt om i verden, enten på første klasse eller privatfly.

Haha. Hvordan får man en sånn deal? Selvfølgelig må det være noe snusk. Ingen mannfolk får nok uten å få sex.

Svarer på kontaktannonser, stort sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette!

Så bra at du fikk de! Jeg visste ikke hvilken avdeling du var på, så jeg skrev bare "Ukjent avdeling". Visste ikke om de kom til å finne frem!

Netrum og Admiralen må ha litt av credsen, det var de som hadde infoen :)

EDIT: Forresten, måtte du betale frakten, Overmoden? Det sto noe om det på kvitteringen.. Synes det virka ganske teit..

Endret av KinderLinda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette!

Så bra at du fikk de! Jeg visste ikke hvilken avdeling du var på, så jeg skrev bare "Ukjent avdeling". Visste ikke om de kom til å finne frem!

Netrum og Admiralen må ha litt av credsen, det var de som hadde infoen :)

EDIT: Forresten, måtte du betale frakten, Overmoden? Det sto noe om det på kvitteringen.. Synes det virka ganske teit..

Nei, jeg måtte ikke betale noe. Kom bare en sykepleier inn med blomster og spurte om jeg var blablabla også gikk han. Igjen, tusen takk!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Minte meg på da jeg var og kjøpte noe bandasje på helsebutikken forleden til en skade. Det foregikk litt raskt. Da jeg gikk sa expeditrisen. "Da får du ha god bedring" . "Jo takk I lige måde" svarte jeg bare sånn på reflex.

Mange ganger jeg har svart "Nei takk" når de sier hade på butikker, fordi jeg tror de spør om jeg vil ha kvittering.

"Hadebra" - "Nei takk"

Lenke til kommentar

Jeg jobbet i telenor mobil kundeservice ett års tid. Der ble vi vant med å si "bare hyggelig" før vi la på, siden kunden alltid sa "takk for hjelpen" eller noe slikt.

Så jeg hadde en refleks på å svare "bare hyggelig" når jeg betalte i kassa på butikker og alt mulig. De sier jo ofte "takk, hadet bra" når du har betalt.

Lenke til kommentar

Når jeg var på jobbintervju på min nåværende jobb presterte jeg med å si "takk" når sjefen håndhilste på meg og presenterte seg. Hørtes kanskje ikke så ille ut, men det var ganske kleint der og da. :wee:

Jeg sa en gang "værsågod" når arbeidsgiver sa "takk for intervjuet" ^^
Lenke til kommentar

Når jeg var på jobbintervju på min nåværende jobb presterte jeg med å si "takk" når sjefen håndhilste på meg og presenterte seg. Hørtes kanskje ikke så ille ut, men det var ganske kleint der og da. :wee:

Jeg sa en gang "værsågod" når arbeidsgiver sa "takk for intervjuet" ^^

Haha, så bra! :rofl:

Endret av Krapylen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...