Datasmurf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, har ikke noen nå, men legger planer for fremtiden. Driver og øver meg på bli golddigger. Du har jo utseendet med deg, så du kan gjøre som ei jeg kjenner. Hu leier seg ut som jentevenn (ikke noe snusk eller slikt), bare henger med rikfolk rundt om i verden. Vært mye i Dubai i det siste, men også St. Tropez, Marbella, New York, LA, Milano etc. Bare loker rundt og er pen sammen med en eller annen ensom (gammel) fyr (gris). Får gaver, penger og reise rundt om i verden, enten på første klasse eller privatfly. Haha. Hvordan får man en sånn deal? Selvfølgelig må det være noe snusk. Ingen mannfolk får nok uten å få sex. Svarer på kontaktannonser, stort sett. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette! Så bra at du fikk de! Jeg visste ikke hvilken avdeling du var på, så jeg skrev bare "Ukjent avdeling". Visste ikke om de kom til å finne frem! Netrum og Admiralen må ha litt av credsen, det var de som hadde infoen EDIT: Forresten, måtte du betale frakten, Overmoden? Det sto noe om det på kvitteringen.. Synes det virka ganske teit.. Endret 23. september 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 En gammel mann ville ha meg med tiø amsterdam engang, men han skulle sikkert bare sjekke meg inn på horehus Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette! Så bra at du fikk de! Jeg visste ikke hvilken avdeling du var på, så jeg skrev bare "Ukjent avdeling". Visste ikke om de kom til å finne frem! Netrum og Admiralen må ha litt av credsen, det var de som hadde infoen EDIT: Forresten, måtte du betale frakten, Overmoden? Det sto noe om det på kvitteringen.. Synes det virka ganske teit.. Nei, jeg måtte ikke betale noe. Kom bare en sykepleier inn med blomster og spurte om jeg var blablabla også gikk han. Igjen, tusen takk!! 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bare hyggelig! Er øyet bedre? Må du fortsatt ligge der til i morgen? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dama mi har vondt i munnen. Noen som gidder å fikse en blomsterbukett til henne? Kyssesyken? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bare hyggelig! Er øyet bedre? Må du fortsatt ligge der til i morgen? Fremdeles like blind. Ja, så satser på at jeg får dra hjem etter behandlingen i morgem Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fremdeles like blind. Ja, så satser på at jeg får dra hjem etter behandlingen i morgem Så bra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Minte meg på da jeg var og kjøpte noe bandasje på helsebutikken forleden til en skade. Det foregikk litt raskt. Da jeg gikk sa expeditrisen. "Da får du ha god bedring" . "Jo takk I lige måde" svarte jeg bare sånn på reflex. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, fort gjort. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Minte meg på da jeg var og kjøpte noe bandasje på helsebutikken forleden til en skade. Det foregikk litt raskt. Da jeg gikk sa expeditrisen. "Da får du ha god bedring" . "Jo takk I lige måde" svarte jeg bare sånn på reflex. Mange ganger jeg har svart "Nei takk" når de sier hade på butikker, fordi jeg tror de spør om jeg vil ha kvittering. "Hadebra" - "Nei takk" Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Når jeg var på jobbintervju på min nåværende jobb presterte jeg med å si "takk" når sjefen håndhilste på meg og presenterte seg. Hørtes kanskje ikke så ille ut, men det var ganske kleint der og da. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Merkelig hvordan hjernen slår seg av i de øyeblikkene som gjelder Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet hvilken kanal Arsenal - Spurs går på (Lørdag)? Dette er et oppgjør alle må få med seg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg jobbet i telenor mobil kundeservice ett års tid. Der ble vi vant med å si "bare hyggelig" før vi la på, siden kunden alltid sa "takk for hjelpen" eller noe slikt. Så jeg hadde en refleks på å svare "bare hyggelig" når jeg betalte i kassa på butikker og alt mulig. De sier jo ofte "takk, hadet bra" når du har betalt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Noen som vet hvilken kanal Arsenal - Spurs går på (Lørdag)? Dette er et oppgjør alle må få med seg! Tv2 Sport Premium. Endret 23. september 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet hvilken kanal Arsenal - Spurs går på (Lørdag)? Dette er et oppgjør alle må få med seg! Tv2 Sport Premium. Herregud så teit at du må ha en spesiell TV-pakke for å se på fotball.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Når jeg var på jobbintervju på min nåværende jobb presterte jeg med å si "takk" når sjefen håndhilste på meg og presenterte seg. Hørtes kanskje ikke så ille ut, men det var ganske kleint der og da. Jeg sa en gang "værsågod" når arbeidsgiver sa "takk for intervjuet" ^^ Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Når jeg var på jobbintervju på min nåværende jobb presterte jeg med å si "takk" når sjefen håndhilste på meg og presenterte seg. Hørtes kanskje ikke så ille ut, men det var ganske kleint der og da. Jeg sa en gang "værsågod" når arbeidsgiver sa "takk for intervjuet" ^^ Haha, så bra! Endret 23. september 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet hvilken kanal Arsenal - Spurs går på (Lørdag)? Dette er et oppgjør alle må få med seg! Tv2 Sport Premium. Herregud så teit at du må ha en spesiell TV-pakke for å se på fotball.. Ja, det suger litt. Men er du glad i fotball så er det vel verdt det i guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg