darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tannlegen min pleier å si til meg at jeg ikke må sovne Jeg har hatt et skikkelig hatforhold til tannlege tidligere. Det er viktig å gå regelmessig så man er vant til det, og ikke begynner å grue seg mellom hver gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Faen jeg digger dette showet. Producerne gir minuspoeng hvis de svarer ting som er velkjente feilantakelser. Det er det de har forutsett som svar som blinker opp på skjermen. Dette er bare max trolling. Endret 23. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott, det er sikkert helt fint det, og det er helt greit det. Men er det bare til å bli værende borte sånn fra der man er statsborger i årevis eller for alltid da? Kan du ikke miste rettigheter og tull da? Vet ikke jeg altså. Tenker alltid det blir trøbbel og papirtull med alt mulig jeg, så tør helst ikke gjøre noe. Tja, man tjener jo for eksempel ingen pensjonspoeng ved å bo i utlandet. Men nå skatter jeg heller ingenting til Norge, så det skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, har ikke noen nå, men legger planer for fremtiden. Driver og øver meg på bli golddigger. Du har jo utseendet med deg, så du kan gjøre som ei jeg kjenner. Hu leier seg ut som jentevenn (ikke noe snusk eller slikt), bare henger med rikfolk rundt om i verden. Vært mye i Dubai i det siste, men også St. Tropez, Marbella, New York, LA, Milano etc. Bare loker rundt og er pen sammen med en eller annen ensom (gammel) fyr (gris). Får gaver, penger og reise rundt om i verden, enten på første klasse eller privatfly. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, har ikke noen nå, men legger planer for fremtiden. Driver og øver meg på bli golddigger. Du har jo utseendet med deg, så du kan gjøre som ei jeg kjenner. Hu leier seg ut som jentevenn (ikke noe snusk eller slikt), bare henger med rikfolk rundt om i verden. Vært mye i Dubai i det siste, men også St. Tropez, Marbella, New York, LA, Milano etc. Bare loker rundt og er pen sammen med en eller annen ensom (gammel) fyr (gris). Får gaver, penger og reise rundt om i verden, enten på første klasse eller privatfly. Haha. Hvordan får man en sånn deal? Selvfølgelig må det være noe snusk. Ingen mannfolk får nok uten å få sex. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Legger deg ut på en nettside for sånt. Enkelt og greit. Endret 23. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg tror jeg hadde vert en bra sånn man hore, Endret 23. september 2014 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Overmoden var overlykkelig over blomster. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg vil bli en sånn som reiser rundt med gamle menn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg vil bli en sånn som reiser rundt med unge jenter. Endret 23. september 2014 av Skurupu 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-343442 Skrevet 23. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2014 Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette! 19 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg vil bli en sånn som reiser rundt med unge jenter. Du bor jo midt i philippinene. Endret 23. september 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott, det er sikkert helt fint det, og det er helt greit det. Men er det bare til å bli værende borte sånn fra der man er statsborger i årevis eller for alltid da? Kan du ikke miste rettigheter og tull da? Vet ikke jeg altså. Tenker alltid det blir trøbbel og papirtull med alt mulig jeg, så tør helst ikke gjøre noe. Tja, man tjener jo for eksempel ingen pensjonspoeng ved å bo i utlandet. Men nå skatter jeg heller ingenting til Norge, så det skulle da bare mangle. Du mister jo folketrygden hvis du ikke bor i Norge så og så lenge om gangen. Diverse hvis du får no drit der eller blir ufør så dekkes det ikke i Norge heller. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Han har nå sikkert familie som kan hjelpe visst det skulle være liv og død. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Jeg har sykeforsikring gjennom jobben. Men, såklart, hvis jeg blir langtidsufør så må jeg mest sannsynligvis tilbake til Norge. Det finnes ikke noe som heter sykedager her, så da må man leve på oppsparte midler. Endret 23. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dere er ikke kloke! Tusen tusen takk. Hadde ikke forventet dette! Du får takke KinderLinda, hun som ikke er helt klok 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er så stygg idag at det er trist Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Eg hjalp til med navn og hvor det skulle sendes. Håper du tilgir meg for å stalke deg Overmoden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dama mi har vondt i munnen. Noen som gidder å fikse en blomsterbukett til henne? 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Alle er tilgitt! Endret 23. september 2014 av Overmoden 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg