Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er så mye gift og uhumskhete i mat alle steder akkurat nå. Best å holde seg hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Døgning er ganske meningsløst ja, du kommer til å bli så trøtt etterhvert at bare blir umulig og du ødelegger enda mere. Pøsj. Fungerer utmerket, du må bare dosere riktig. Har hatt besøk siden torsdag. Fryktelig greit å slippe matlaging og spising alene, blir så kjedelig i lengden. Hver sin smak. Det er greit nok å ha noen å kokkelere for en gang i blant, men det er mye enklere og greiere å kun lage til én person. Ingen som klager på maten, du kan lage hva du vil, du får spise i fred uten at noen skal spørre deg om hvordan dagen din har vært eller planene dine for ditt og datt, og det er ingen som reagerer på at du tar oppvasken før du setter deg ned for å spise. Bonus for at man kan dundre musikk og lese tegneserier eller smussliteratur til måltidet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 På vei til tannlegen. :-( Jævlig noi i bollen. Kom på at jeg glemte tanntråd før jeg dro også. Gruer meg så jeg er kvalm. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 På vei til tannlegen. :-( Jævlig noi i bollen. Kom på at jeg glemte tanntråd før jeg dro også. Gruer meg så jeg er kvalm. Huffda. Det kommer nok til å gå så bra så. Lykke til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg gruer meg også alltid til tannlegen. Men når jeg går derfra føler jeg alltid at det gikk mye bedre enn forventet. Bedøvelse er fantastisk. Finnes ikke antydning til smerter med moderne medisin. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg er veldig fornøyd med tannlegekontoret jeg går til. De har alt av nyeste teknologi, så det er null stress å ta bedøvelse (magic wand) og røntgen eller hva det måtte være. Det stinker heller ikke tannlege på en mils avstand. Det er nesten det verste med gammeldagse tannlegekontor.. Den lukten.. Hvordan var det man fikk skjult adressen sin på amazon igjen? Jeg har laget en wishlist som jeg skal spre ut til pimpdaddysene mine. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Pokker så mange som har pimpdaddys da. Kanskje jeg må skaffe meg noen sugarmamas Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, har ikke noen nå, men legger planer for fremtiden. Driver og øver meg på bli golddigger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Digg å få sove ut. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg gruer meg også alltid til tannlegen. Men når jeg går derfra føler jeg alltid at det gikk mye bedre enn forventet. Bedøvelse er fantastisk. Finnes ikke antydning til smerter med moderne medisin. Hvordan er tannlegene på filipinene ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har ikke besøkt noen enda. Men jeg skal det snart. Har utsatt trekking av 2 visdomstenner i 2 år nå. Men her nede har jeg dental i helseforsikringen, så det må jeg jo utnytte. Trur uansett tannlegene her er svært bra. Sykehusene er i hvert fall i verdensklasse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 På vei til tannlegen. :-( Jævlig noi i bollen. Kom på at jeg glemte tanntråd før jeg dro også. Gruer meg så jeg er kvalm. Huffda. Det kommer nok til å gå så bra så. Lykke til.Tre sobril hjap delvis. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har ikke besøkt noen enda. Men jeg skal det snart. Har utsatt trekking av 2 visdomstenner i 2 år nå. Men her nede har jeg dental i helseforsikringen, så det må jeg jo utnytte. Trur uansett tannlegene her er svært bra. Sykehusene er i hvert fall i verdensklasse. W00t ? Tror ikke trekking av tenner er med i helseforsikringen her altså. Jeg hadde dobbeltsjekka den hadde jeg vært deg ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Er dere så sjelden hjemme da, at dere ikke kan gå til tannlege når dere er hjemme? Ja kanskje det er mye billigere på Phillipinnene Endret 23. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Livet som golddigger er herlig er hjemme fra skolen nå skal det soves<33 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 hvem digger ikke gold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Alle Det finnes to typer mennesker: de som digger gold og de som lyver am i right!!? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Har ikke besøkt noen enda. Men jeg skal det snart. Har utsatt trekking av 2 visdomstenner i 2 år nå. Men her nede har jeg dental i helseforsikringen, så det må jeg jo utnytte. Trur uansett tannlegene her er svært bra. Sykehusene er i hvert fall i verdensklasse. W00t ? Tror ikke trekking av tenner er med i helseforsikringen her altså. Jeg hadde dobbeltsjekka den hadde jeg vært deg ! Ikke? Det trudde jeg. En som jobber i quality fortalte meg om dental, gikk ut i fra at det gjalt trekking av tenner også. Er dere så sjelden hjemme da, at dere ikke kan gå til tannlege når dere er hjemme? Ja kanskje det er mye billigere på Phillipinnene Jeg har ingen planer om å returnere til Norge, selv om man får 1 gratis hjemtur i året (altså de dekker flybillett). Jeg bruker heller feriedagene mine på å besøke andre land. Jeg har allerede vært i Norge, liksom. Venner og familie får komme på besøk til meg i steden. Foreldrene mine, brødrene mine, bestemor, onkel, nevø og niese kommer alle ned for å feire jul sammen med meg. Endret 23. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott, det er sikkert helt fint det, og det er helt greit det. Men er det bare til å bli værende borte sånn fra der man er statsborger i årevis eller for alltid da? Kan du ikke miste rettigheter og tull da? Vet ikke jeg altså. Tenker alltid det blir trøbbel og papirtull med alt mulig jeg, så tør helst ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tannlege er helt greit det. Et par pittesmå stikk man knapt merker, og så kjenner man ikke noe som helst før timen plutselig er ferdig. Bare macho-idioter som sier nei til bedøvelse. Sparer et par hundre kroner, det er faen meg verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg