*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 for den ene heldige personen som rekker registrere det ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hæ hva mener du evelen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hæ hva mener du evelen Altså, direkte-sitere gruppeinlegget eller linke til det (jeg regner med sistnevnte ikke er mulig da gruppen er lukket). Jeg er bare nysjerrig på forumlering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 "hei, jeg lurer på noe, jeg har satt meg ett mål igår at jeg skulle ha sex med 10 eller flere før året er ferdig (6 til nå), så var litt nysgjerrig om noen var i samme greia som meg, om ett samme mål før året er ferdig evnt? Bære GLØM å skriv frekke kommentara." Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ok takk. Og god natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 naboen til overmoden har blomster, så det er nok lovNaboen min tilbød meg amfetamin på høylys dag. Takk aldri nei til makka. Ei heller gratis måltid, så om noen av dere skulle befinne dere i Orkdal ila. de neste dagene og være sultne, er det bare å stikke innom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Skal legge meg tidlig for andre dag på andre Passer ikke helt til min jobb, men det får gå trenger skjønnhetssøvnen min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Skal legge meg tidlig for andre dag på andre Passer ikke helt til min jobb, men det får gå trenger skjønnhetssøvnen min Du er da skjønn nok fra før av. Burde sove selv, men først må jeg fordøye et kjempemåltid bestående av 3 kjøttpølser og 4 poteter, stekt i margarin, tilsatt havsalt, og krydret med pepper, hvitløk, cayenne og basilikum. Og noen glass vann med isbiter. Kan ikke drikke øl hver dag, da går jeg tom, og jeg har ikke råd til å kjøpe mer før om en uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja men må opprettholde skjønnheten Kommer nok til å våkne løsmiddelskada elns tho for ligger med min nymalte vegg(ja er stolt;() Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Tror jeg ligger for døden har plutselig fått knallrøde lepper og tror de ee litt hovne også Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Tror jeg ligger for døden har plutselig fått knallrøde lepper og tror de ee litt hovne også Huffda.. Vil du ha God-bedrings-bukett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja "Håper det går bra med dine røde lepper" Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvordan går det da folkens? Va gjør dere på denne vakre tirsdags natten? Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det går relativt greit, føler meg til en viss grad tilfreds med meg selv. Kunne kanskje jobbet litt hardere med skolearbeidet, men det går da på et vis. Ellers venter jeg på at Ole lukkøye? skal komme å ta over. En eller annen gang. Enn der? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg skal døgne for å få døgnet på plass igjen. Det kan bli interessant.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kom på skype ilamme meg og kinderlinda da vel. Vi skal altids holde deg våken i natt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bare å drite i å døgne for å fikse på døgnrytmen, det er min erfaring ihvertfall. Jeg skulle egentlig på jobbintervju i morra tidlig, men ble avlyst... så da sitter jeg her fortsatt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sender deg PM med brukernavn Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bare å drite i å døgne for å fikse på døgnrytmen, det er min erfaring ihvertfall. Jeg skulle egentlig på jobbintervju i morra tidlig, men ble avlyst... så da sitter jeg her fortsatt. Det er egentlig min erfaring også, men jeg har heelt ødelagt døgnrytme. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Stile det ble her inne da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg