Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skamDet holder sånn sett om 10 blir med. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det sikkert at blomster er tillatt på Haukeland? På mange sykehus har de blitt forbudt, pga allergier hos ansatte og innlagte. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) naboen til overmoden har blomster, så det er nok lov Endret 22. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skam Fort gjort det da Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 naboen til overmoden har blomster, så det er nok lovNaboen min tilbød meg amfetamin på høylys dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Naboen min tilbød meg agurk gjennom gjerdet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Blomster!Bestill da, hvis du har adressen. http://www.interflora.no/pastellfarget-bukett.5563431-240249.html Nydelig pastellfarget bukett i sesongens blomster. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Okei jeg har skrevet inn all info jeg trenger osv. Totalsummen er på 512,- fordi jeg absolutt måtte bruke 100kr til på et lite sjokoladehjerte! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) naboen til overmoden har blomster, så det er nok lovNaboen min tilbød meg amfetamin på høylys dag. Rart, folk flest bruker vel amfetamin bare ved spesielle anledninger. Okei jeg har skrevet inn all info jeg trenger osv. Totalsummen er på 512,- fordi jeg absolutt måtte bruke 100kr til på et lite sjokoladehjerte! Det var jo litt penger, du får slenge ut kontonr om du ønsker bidrag Endret 22. september 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Rart, folk flest bruker vel amfetamin bare ved spesielle anledninger.Ja, og jeg hadde aldri møtt han før, og gikk forbi kl. 13 en hverdag og så "aktiv-koper" han rundt på terrassen og roper "hei du! vil du ha amfetamin." Han regnet det kanskje som spesielle anledninger når han hadde amfetamin i huset. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skam Send henne min vei, jeg eier ikke skam. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Fuck 2 sec Endret 22. september 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skam Fort gjort det da virker nesten som hun sliter med det ler jeg er kanskje ike rett person til å si at hun ikke eier skam, men hva er det for et slags mål Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Vent litt.. Står det at hun skal betale frakten...? HAHAHAHA Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Vent litt.. Står det at hun skal betale frakten...? HAHAHAHANei. Frakt/leveringskostnader, levering til xxxx er ett av produktene som inngår i totalpris på 512 kroner. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg føler meg kjempesnill! 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skam Fort gjort det da virker nesten s5 ei jente i en gruppe på facebook sa hun har satt seg mål om å pule minst 10 stykker inntil året er omme??? og om noen blir med???eier ikke folk skam Fort gjort det da virker nesten som hun sliter med det lerjeg er kanskje ike rett person til å si at hun ikke eier skam, men hva er det for et slags mål om hun sliter med det ler jeg er kanskje ike rett person til å si at hun ikke eier skam, men hva er det for et slags mål Det var det jeg tengte, men du Kunne du quotet eller linket inlegget? Vent litt.. Står det at hun skal betale frakten...? HAHAHAHA Hah, det får så være men tror ikke det. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noe jeg tenkte når jeg eposten til kinderlinda: Må være fint å hete Live, så kan man ha epost [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg