Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Einstein var en lat jævel. Si ifra seg statsborgerskap for å slippe militæret. Det er bra mye motvilje mot å løpe rundt med våpen, det.

Edit: Å oppdage 10 minutter før innlevering at man må vri hele forbanna oppgaven inn på ett nytt tema, det er BAJS. Men det gikk bra, tho. Ekspesjonelle omskrivingsevner ftw.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Liker ikke å gå skoleveien.

Nåh?

Den er jævlig.

Det er noe vi har merka oss vi som bor her når vi går den veien til skolen.

Det er dårlig karma eller noe, deprimerende, dødt. Suger livsenergien og gleden ut av deg. Er vel 500 meter med kald, stygg vei.

Så er det en 6-700 meter til skolen fra der den ender.

Veien er ikke lang, bare jævlig.

Lenke til kommentar
Det kan jo ha noe å gjøre med at han var tysk, da.

Hysj. Gledesdreper.

Nie: Hvorfor måtte du vri oppgaven inn på ett nytt tema? Funka ikke stress som ett bra emne allikevel?

Fordi der vi skulle levere inn stod det emner å velge i, som vi måtte skrive om. Jeg bare vred det inn på "tid". Alt stresset var "for lite tid".

Vil du bake en kake til meg? :innocent:

Okies. Kommer du og henter den?

Lenke til kommentar

Akkurat ja! Hehe, flaks at jeg valgte ett emne som faktisk var ett av de tilgjengelige da.

Jeg fatter ikke hvorfor det er så lite liv her akkurat nå. Jeg kjeder ræva av meg akkurat nå og jeg har så lite lyst til å gjøre noe fornuftig på jobb at jeg ikke kan få sagt det. Jeg har bare lyst til å komme meg hjem for å flytte ferdig jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...