NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nie: Det var da hyggelig. Må få høre hvordan det gikk tilslutt da og ikke minst resultatet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bah, jeg må på skolen i dag. Yuck. Liker ikke å gå skoleveien. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 sterano: Whats the difference between Raid_0 and Raid_1?Steve: In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong. Bash <3 Harr harr Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Einstein var en lat jævel. Si ifra seg statsborgerskap for å slippe militæret. Det er bra mye motvilje mot å løpe rundt med våpen, det. Edit: Å oppdage 10 minutter før innlevering at man må vri hele forbanna oppgaven inn på ett nytt tema, det er BAJS. Men det gikk bra, tho. Ekspesjonelle omskrivingsevner ftw. Endret 4. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Einstein var en lat jævel. Si ifra seg statsborgerskap for å slippe militæret. Det er bra mye motvilje mot å løpe rundt med våpen, det. Det kan jo ha noe å gjøre med at han var tysk, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dæven, et bilde uten masse negative ting og tang! :O Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Liker ikke å gå skoleveien. Nåh? Endret 4. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vurderer å melde meg ut av Norge jeg og. Hadde vært intressant å sett hva som hadde skjedd Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nie: Hvorfor måtte du vri oppgaven inn på ett nytt tema? Funka ikke stress som ett bra emne allikevel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Liker ikke å gå skoleveien. Nåh? Den er jævlig. Det er noe vi har merka oss vi som bor her når vi går den veien til skolen. Det er dårlig karma eller noe, deprimerende, dødt. Suger livsenergien og gleden ut av deg. Er vel 500 meter med kald, stygg vei. Så er det en 6-700 meter til skolen fra der den ender. Veien er ikke lang, bare jævlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er dette en skole som ligger langt oppe i skogen? Siden det ikke går vei frem til skolen mener jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ha ha, nei. Ligger i sentrum. Det er jeg som bor langt oppe i skogen. Vel, egentlig ikke det heller, men jeg bor utenfor sentrum, studentboliger i et sånn der rolig, landlig areale av et kuldehull. Regner det i sentrum, sner det her >< Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 MUFFINKAKE!Nå fikk jeg lyst til å bake. oO Vil du bake en kake til meg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Yay, ferdig med norsktentamen. Det var digg. ^_^ Nå skal jeg bare jobbe hele helga. Whuut Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det kan jo ha noe å gjøre med at han var tysk, da. Hysj. Gledesdreper. Nie: Hvorfor måtte du vri oppgaven inn på ett nytt tema? Funka ikke stress som ett bra emne allikevel? Fordi der vi skulle levere inn stod det emner å velge i, som vi måtte skrive om. Jeg bare vred det inn på "tid". Alt stresset var "for lite tid". Vil du bake en kake til meg? Okies. Kommer du og henter den? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Akkurat ja! Hehe, flaks at jeg valgte ett emne som faktisk var ett av de tilgjengelige da. Jeg fatter ikke hvorfor det er så lite liv her akkurat nå. Jeg kjeder ræva av meg akkurat nå og jeg har så lite lyst til å gjøre noe fornuftig på jobb at jeg ikke kan få sagt det. Jeg har bare lyst til å komme meg hjem for å flytte ferdig jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 *springe naken gjennom kafeen med en lang, våt pannelugg som dekker øynene så jeg ikke ser og masse vann i ørene så jeg ikke hører* Woo! Se på meg, jeg er oppmerksomhetssjuk og promoterer det nye bildet mitt, Sod off! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva synes folket om den nye formålsparagrafen i grunnskole og barnehage da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vet ikek hva den går ut på jeg Lars, så foreløpig så synes jeg ikke noe om den. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva synes folket om den nye formålsparagrafen i grunnskole og barnehage da? Eller du kan fortelle oss hva den går i, så skal vi svare deg? x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg